Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit
Jääkaapin pakastinlokero ei pakasta
kimmok:
Kai oman omIsuuden saa tuhota miten itse haluaa kunhan ei aiheuta muille vaaraa.
vaanari61:
--- Lainaus käyttäjältä: kimmok - 14.05.2021 kello on 22:28 ---Kai oman omIsuuden saa tuhota miten itse haluaa kunhan ei aiheuta muille vaaraa.
--- Lainaus päättyy ---
Tuota varten se turvaväli leirintäalueilla vaaditaan. Kaikilla kun ei massia maksaa toisille aiheutettuja vahinkoja.
JariL:
--- Lainaus käyttäjältä: vaanari61 - 14.05.2021 kello on 22:03 ---Jos et löydä kiinnitysruuveja kaapista niin tuskin omaat korjausoikeuksia kyseiseen vermeeseen ?
Vie huoltoon jolla kaasuasennusoikeude t/ammattitaito huoltaa . . .
--- Lainaus päättyy ---
Missäs kohtaa mä kerroin että mä olen etsinyt noita ruuveja ym kiinnityksiä??Mä kysyin täällä yleisohjeistusta että miten edetä helpoimman kautta,joten jos sulla rengas tyhjenee niin käytä toki Vianorilla täyttämässä..
JariL:
--- Lainaus käyttäjältä: vaanari61 - 14.05.2021 kello on 22:49 ---Tuota varten se turvaväli leirintäalueilla vaaditaan. Kaikilla kun ei massia maksaa toisille aiheutettuja vahinkoja.
--- Lainaus päättyy ---
Sinunlaisten besservissereiden takia kierrän leirintäalueet mieluusti mahdollisimman kaukaa.
JariL:
--- Lainaus käyttäjältä: jamseil - 14.05.2021 kello on 21:56 ---Onko yhtä tehoton kaasulla ja 230V?
--- Lainaus päättyy ---
Tämä on nyt testausvaiheessa.Il lalla laitoin sähköllä päälle ja täytyy päivemällä lukea miitarista lämmöt.Viime kesänä vaihdoin piezon ja tulipesän(ihan ite)ja palotapahtuma oli tehokkaapi,mutta pakastus ei toiminut.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta