Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit

Jääkaapin pakastinlokero ei pakasta

<< < (2/8) > >>

kimmok:
Kai oman omIsuuden saa tuhota miten itse haluaa kunhan ei aiheuta muille vaaraa.

vaanari61:

--- Lainaus käyttäjältä: kimmok - 14.05.2021     kello on 22:28 ---Kai oman omIsuuden saa tuhota miten itse haluaa kunhan ei aiheuta muille vaaraa.

--- Lainaus päättyy ---

Tuota varten se turvaväli leirintäalueilla vaaditaan. Kaikilla kun ei massia maksaa toisille aiheutettuja vahinkoja.

JariL:

--- Lainaus käyttäjältä: vaanari61 - 14.05.2021     kello on 22:03 ---Jos et löydä kiinnitysruuveja kaapista niin tuskin omaat korjausoikeuksia kyseiseen vermeeseen ?

Vie huoltoon jolla kaasuasennusoikeude t/ammattitaito huoltaa . . .

--- Lainaus päättyy ---

Missäs kohtaa mä kerroin että mä olen etsinyt noita ruuveja ym kiinnityksiä??Mä kysyin täällä yleisohjeistusta että miten edetä helpoimman kautta,joten jos sulla rengas tyhjenee niin käytä toki Vianorilla täyttämässä..

JariL:

--- Lainaus käyttäjältä: vaanari61 - 14.05.2021     kello on 22:49 ---Tuota varten se turvaväli leirintäalueilla vaaditaan. Kaikilla kun ei massia maksaa toisille aiheutettuja vahinkoja.

--- Lainaus päättyy ---

Sinunlaisten besservissereiden takia kierrän leirintäalueet mieluusti mahdollisimman kaukaa.

JariL:

--- Lainaus käyttäjältä: jamseil - 14.05.2021     kello on 21:56 ---Onko yhtä tehoton kaasulla ja 230V?

--- Lainaus päättyy ---

Tämä on nyt testausvaiheessa.Il lalla laitoin sähköllä päälle ja täytyy päivemällä lukea miitarista lämmöt.Viime kesänä vaihdoin piezon ja tulipesän(ihan ite)ja palotapahtuma oli tehokkaapi,mutta pakastus ei toiminut.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View