Tekniikkakeskustelut > Myyjäliikeet ja korjaamot
SK-Caravan Pori
Kosmic:
Sanoinko verranneeni kiinantuontihintaan? En koska olin tarkistanut hinnan Vapaa-aika comista. Pysy asiassa vaikka herne hiertää limakalvoja.
smy:
--- Lainaus käyttäjältä: Kosmic - 14.05.2021 kello on 21:19 ---Sanoinko verranneeni kiinantuontihintaan? En koska olin tarkistanut hinnan Vapaa-aika comista. Pysy asiassa vaikka herne hiertää limakalvoja.
--- Lainaus päättyy ---
Kuten sanottu täällä, jokainen kauppias voi hinnoitella tuotteensa itse. Ja onneksi myös valita asiakkaansa. (kunhan ei ole etnistä syrjintää)
Kosmic:
Ja jokainen asiakas voi valita kaupan josta ostaa koska samaa tuotetta niistä suurin osa myy koska markkinat ovat kuitenkin aika pienet.
smy:
--- Lainaus käyttäjältä: Kosmic - 14.05.2021 kello on 21:25 ---Ja jokainen asiakas voi valita kaupan josta ostaa koska samaa tuotetta niistä suurin osa myy koska markkinat ovat kuitenkin aika pienet.
--- Lainaus päättyy ---
Juuri tästähän on kyse. Asiakas voi valita itse mistä tuotteensa ostaa. Ei siitä tarvitse alkaa myyjän kansss kiistelemään.
Jos makkarapaketti maksaa S-marketissa 30c vähemmän kuin K-Marketissa, ei mennä tinkaamaan tuolla perusteella sinne K-Markettiin että tuolla tien toisella puolella tämä on halvempaa, ja haluun samaan hintaan täällä.
Kosmic:
Jos luet alkuperäisen viestini niin en ole ollut tinkimässä vaan ilmoitin myyjälle mihin hintaan tuotteen saa Vapaa-aika comista.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta