rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: SK-Caravan Pori  (Luettu 13509 kertaa)

*****
  • Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:24.10.2021 kello on 10:27
  • Veneilevä vaanari
SK-Caravan Pori
« : 11.05.2021 kello on 17:25 »
Koska en nähnyt yhtään kommenttia kys. puodista, laitan oman kokemukseni.
Pari autoa käytetty erilaisilla asennuksilla, pyöräteline, kaasunulosotto, jääkaapin korjausta, yms. Aina työ tehty hyvin ja kohtuuajassa. Niin että vaikka asumme Seinäjoella, ajelen mielummin Sk-Caravanille Poriin, kuin vien paikalliseen.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:19.03.2024 kello on 05:24
  • Vaunuilija
Vs: SK-Caravan Pori
« Vastaus #1 : 13.05.2021 kello on 09:21 »
Itse ostin ja asennutin aurinkopaneelin. Senverran edukkaasti sai etten alkanut itse opettelemaan- melkein puoleen hintaan sis paneelin ja tarvikkeet, mitä vaunun luovuttajaliike pyysi. Itse oisin kyllä kaapelivedot yrittänyt fiksummin, mutta kaapissahan nuo on piilossa.
Heillä on keskellä päivää siesta- silloin on ihan turha liikkeeseen pyrkiä.

Tuolla tarkoitus teettää vuositarkastukset ja huollot vaikka matkaa reilut 100 km.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:39
Vs: SK-Caravan Pori
« Vastaus #2 : 14.05.2021 kello on 07:53 »
Hyviä kokemuksia. Hinnat kohtuulliset ja tuossa yks kerta tuli ostettua joku tarvike ja kysäistyä samalla osaavatko sanoa mikä vika on yhdessä hellan levyssä kunnei syty. Näkemättä ei osannut sanoa mutta otti meisselin käteensä ja sanoi että käydään kattomassa kun auto on pihassa... ja parin minsan päästä levy toimi ja matka jatkui. Taisi tulla vielä kaupan päällisinä tuo.   Thumb

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:56
  • Italiafani
Vs: SK-Caravan Pori
« Vastaus #3 : 14.05.2021 kello on 16:51 »
Itsellä on yxi kokemus paikasta kun olin jotain vaille ja kysyin heiltä hintaa tuotteelle jonka hinnan olin katsonut jostain muualta. Kyseinen tuote oli heillä huomattavasti kalliimpi ja kun sanoin että sen saa muualta halvemmalla niin kaveri totesi että osta sieltä sitten ja löi luurin korvaan. Eli tuli kaksi asiointia kerralla. Ensimmäinen ja viimeinen.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:15
Vs: SK-Caravan Pori
« Vastaus #4 : 14.05.2021 kello on 17:26 »
Itsellä on yxi kokemus paikasta kun olin jotain vaille ja kysyin heiltä hintaa tuotteelle jonka hinnan olin katsonut jostain muualta. Kyseinen tuote oli heillä huomattavasti kalliimpi ja kun sanoin että sen saa muualta halvemmalla niin kaveri totesi että osta sieltä sitten ja löi luurin korvaan. Eli tuli kaksi asiointia kerralla. Ensimmäinen ja viimeinen.
Minusta se oli ihan rehellinen vastaus ja toteamus...

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:37
  • Fiat Carado T448 2.3 130 -13
Vs: SK-Caravan Pori
« Vastaus #5 : 14.05.2021 kello on 17:43 »
Minusta kanssa on turha alkaa kiukuttelemaan myyjälle/kauppiaalle että verkosta/muualta löytyy halvemmalla.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:08
  • Autossa on pyörät
Vs: SK-Caravan Pori
« Vastaus #6 : 14.05.2021 kello on 17:47 »
Minusta kanssa on turha alkaa kiukuttelemaan myyjälle/kauppiaalle että verkosta/muualta löytyy halvemmalla.
Samoin, pitää naamansa ummessa ja ostaa muualta jos siltä tuntuu.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:56
  • Italiafani
Vs: SK-Caravan Pori
« Vastaus #7 : 14.05.2021 kello on 20:18 »
Se oli minun näkemykseni asiasta. Älkää nyt suuret viisaat hengittäkö papukasvia. Olen käsittänyt että täällä voi kertoa oman käsityksensä asioista. Anteeksi te kaikkitietävät että häiritsin.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:08
  • Autossa on pyörät
Vs: SK-Caravan Pori
« Vastaus #8 : 14.05.2021 kello on 20:59 »
Ainahan se on kiva verrata kiinalaisen väärennetyn tavaran verkkokaupan hintaa kotimaisen yrittäjän listoihin ja vittuilla perään. Sillee se suomen(kin) talous pyörii. Olet oikeassa, täällä voi kertoa mielipiteensä.

Onneksi 1.7 alkaa tämä tullillisuus 😂 tässäkin

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:39
Vs: SK-Caravan Pori
« Vastaus #9 : 14.05.2021 kello on 21:17 »
Saa jokainen hinnoitella tuotteensa. Tuossa joku päivä sitten piti tilata 10 eur varaosa eräästä karavaanari liikkeestä...muuten oli ookoo mutta minimi postikulu oli 17 eur!!! (sellasella tupakkiaskin kokoiselle osalle).... ei tullut kauppoja eikä kiukuttelua puolin ja toisin.

Millonhan valtio huomaa virheensä kun alkaa tullittamaan ja verottamaan sellasia 5eur ostoksia... siitä voi saada euron tuloja...ja virkamiehen työpanos maksaa monta euroa...

Kauppaa se ei pysäytä, hintaero on niin valtava. Ja alipaappat ovat jo reagoineetkin....ju st tuli alipapa paketti tänään...lähetys osoite saksa. Eli byebye verot ja tullit, paketit tulee eu:Sta.




*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:56
  • Italiafani
Vs: SK-Caravan Pori
« Vastaus #10 : 14.05.2021 kello on 21:19 »
Sanoinko verranneeni kiinantuontihintaan? En koska olin tarkistanut hinnan Vapaa-aika comista. Pysy asiassa vaikka herne hiertää limakalvoja.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:37
  • Fiat Carado T448 2.3 130 -13
Vs: SK-Caravan Pori
« Vastaus #11 : 14.05.2021 kello on 21:21 »
Sanoinko verranneeni kiinantuontihintaan? En koska olin tarkistanut hinnan Vapaa-aika comista. Pysy asiassa vaikka herne hiertää limakalvoja.

Kuten sanottu täällä, jokainen kauppias voi hinnoitella tuotteensa itse. Ja onneksi myös valita asiakkaansa. (kunhan ei ole etnistä syrjintää)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:56
  • Italiafani
Vs: SK-Caravan Pori
« Vastaus #12 : 14.05.2021 kello on 21:25 »
Ja jokainen asiakas voi valita kaupan josta ostaa koska samaa tuotetta niistä suurin osa myy koska markkinat ovat kuitenkin aika pienet.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:37
  • Fiat Carado T448 2.3 130 -13
Vs: SK-Caravan Pori
« Vastaus #13 : 14.05.2021 kello on 21:29 »
Ja jokainen asiakas voi valita kaupan josta ostaa koska samaa tuotetta niistä suurin osa myy koska markkinat ovat kuitenkin aika pienet.

Juuri tästähän on kyse. Asiakas voi valita itse mistä tuotteensa ostaa.  Ei siitä tarvitse alkaa myyjän kansss kiistelemään.


Jos makkarapaketti maksaa S-marketissa 30c vähemmän kuin K-Marketissa, ei mennä tinkaamaan tuolla perusteella sinne K-Markettiin että tuolla tien toisella puolella  tämä on halvempaa, ja haluun samaan hintaan täällä.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:56
  • Italiafani
Vs: SK-Caravan Pori
« Vastaus #14 : 14.05.2021 kello on 21:37 »
Jos luet alkuperäisen viestini niin en ole ollut tinkimässä vaan ilmoitin myyjälle mihin hintaan tuotteen saa Vapaa-aika comista.