rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Peruutuskameran asennus  (Luettu 6160 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:26.03.2024 kello on 12:02
Vs: Peruutuskameran asennus
« Vastaus #15 : 11.05.2021 kello on 23:10 »
Mukava olla välillä avuksikin, itse olen saanut sekä apua että paljon hyödyllistä tietoa nimen omaan tältä foorumilta.

*****
  • Matkailija
  • Viimeksi paikalla:25.05.2022 kello on 10:37
Vs: Peruutuskameran asennus
« Vastaus #16 : 7.02.2022 kello on 09:31 »
Vastaanpa itselleni. Eli kaapelin toinen pää löytyi kojetaulun sisältä, varustettuna vielä selkeällä "CAMERA"-logolla.  :D Helpotti urakkaa melkoisesti. Kiitos Adrian tehtaalle! (vaikka tuskin luette tätä keskustelua  ;) )
Joo, radion takaa kyllä löytyy kamera logollinen piuha vaan mistä löytyi piuhan toinen pää? Löytyykö jarruvalon takaa? Omassa Adriassa ei ainakaan kaapin sisältä löytynyt.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:32
Vs: Peruutuskameran asennus
« Vastaus #17 : 7.02.2022 kello on 10:47 »
Mukava olla välillä avuksikin, itse olen saanut sekä apua että paljon hyödyllistä tietoa nimen omaan tältä foorumilta.

Ajat on muuttuneet 30v:dessa. Nykyisin tietoa jaetaan. Kun aloitin työurani niin silloin nuoren annettiin oppia kantapään kautta ja ilkuttiin vaan että miten onnistu  :o. Tänäpäivänä ei olla niin omanarvon tuntevia etteikö vois nuorempaa myös opastaa jos näyttää että menee sivuraiteille. Joskus vaan se oppi toiseensuuntaan naamatusten voi syödä miestä (näin me on aina tehty ja muutosta ei tuu)  :(. Tämä foorumi on hyvä, ei ole hierarkiaa ja mielipiteitä vaihdetaan ja monesti perustellaankin omaa kantaa.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:17
Vs: Peruutuskameran asennus
« Vastaus #18 : 7.02.2022 kello on 10:59 »
Joo, radion takaa kyllä löytyy kamera logollinen piuha vaan mistä löytyi piuhan toinen pää? Löytyykö jarruvalon takaa? Omassa Adriassa ei ainakaan kaapin sisältä löytynyt.

Jos se on kunnolla tehty, pää on jossain ulkona, jotta reikiä ei enää tarvitse tehdä.
Jarruvalon sisällä/takana, jonkun paneelin takana, etc.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:26.03.2024 kello on 12:02
Vs: Peruutuskameran asennus
« Vastaus #19 : 7.02.2022 kello on 11:15 »
Onko jossain takakaapissa irroitettavaa takaseinää?
Meillä kameran kaapeli oli kyllä näkyvissä takana yläkaapissa, mutta aurinkopanelin johdot löytyivät oven viereisen yläkaapin takaseinän takaa.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:02
  • viva la France
Vs: Peruutuskameran asennus
« Vastaus #20 : 7.02.2022 kello on 11:37 »
Aika monessa löytyy jonkun sortin jakorasia jostain peräpään seutuvilta alustasta.
Yleensä siellä on vetokoukun tarpeet, kameran ja peruutustutkan kaapelit valmiina.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:45
Vs: Peruutuskameran asennus
« Vastaus #21 : 7.02.2022 kello on 14:49 »
Kyllä kamera kaapelit on aika helppo piilottaa vaikka sellaisia ei rakenteessa olisikaan valmiina.
Itelläkään ei näy senttiäkään kaappien ja verhoilun takaa. Yleensä kappien yms takana on varsin hyviä reittejä valmiina.