Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Peruutuskameran asennus

<< < (4/5) > >>

Tieton:
Mukava olla välillä avuksikin, itse olen saanut sekä apua että paljon hyödyllistä tietoa nimen omaan tältä foorumilta.

suortti:

--- Lainaus käyttäjältä: ZeiZei - 11.05.2021     kello on 16:08 ---Vastaanpa itselleni. Eli kaapelin toinen pää löytyi kojetaulun sisältä, varustettuna vielä selkeällä "CAMERA"-logolla.  :D Helpotti urakkaa melkoisesti. Kiitos Adrian tehtaalle! (vaikka tuskin luette tätä keskustelua  ;) )

--- Lainaus päättyy ---
Joo, radion takaa kyllä löytyy kamera logollinen piuha vaan mistä löytyi piuhan toinen pää? Löytyykö jarruvalon takaa? Omassa Adriassa ei ainakaan kaapin sisältä löytynyt.

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: Tieton - 11.05.2021     kello on 23:10 ---Mukava olla välillä avuksikin, itse olen saanut sekä apua että paljon hyödyllistä tietoa nimen omaan tältä foorumilta.

--- Lainaus päättyy ---

Ajat on muuttuneet 30v:dessa. Nykyisin tietoa jaetaan. Kun aloitin työurani niin silloin nuoren annettiin oppia kantapään kautta ja ilkuttiin vaan että miten onnistu  :o. Tänäpäivänä ei olla niin omanarvon tuntevia etteikö vois nuorempaa myös opastaa jos näyttää että menee sivuraiteille. Joskus vaan se oppi toiseensuuntaan naamatusten voi syödä miestä (näin me on aina tehty ja muutosta ei tuu)  :(. Tämä foorumi on hyvä, ei ole hierarkiaa ja mielipiteitä vaihdetaan ja monesti perustellaankin omaa kantaa.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: suortti -  7.02.2022     kello on 09:31 ---Joo, radion takaa kyllä löytyy kamera logollinen piuha vaan mistä löytyi piuhan toinen pää? Löytyykö jarruvalon takaa? Omassa Adriassa ei ainakaan kaapin sisältä löytynyt.

--- Lainaus päättyy ---

Jos se on kunnolla tehty, pää on jossain ulkona, jotta reikiä ei enää tarvitse tehdä.
Jarruvalon sisällä/takana, jonkun paneelin takana, etc.

Tieton:
Onko jossain takakaapissa irroitettavaa takaseinää?
Meillä kameran kaapeli oli kyllä näkyvissä takana yläkaapissa, mutta aurinkopanelin johdot löytyivät oven viereisen yläkaapin takaseinän takaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View