Sivuja:
  • #31 kirjoittanut Alan 19 Sep 2011
  • Tuli kurkattua foorumia rekisteröitymättömä nä äsken - hyvä juttu, että avattaret eivät näy silloin. En kyllä tiedä/muista näkyikö ne aikaisemminkaan?
    • *****
  • #32 kirjoittanut 99 19 Sep 2011
  • Tuli kurkattua foorumia rekisteröitymättömä nä äsken - hyvä juttu, että avattaret eivät näy silloin. En kyllä tiedä/muista näkyikö ne aikaisemminkaan?

    Ei näy vieraille avattaret, ei allekirjoitukset, ei linkit, ei chattiboxi, eikä kuvat. Eikä kaikki alueet.
    • *****
  • #33 kirjoittanut seppoko 19 Sep 2011
  • ?? Kyllä minulla ainakin eka viesti ei ole numeroitu vastaus, vaan vasta Vastaus 1# on numeroitu. ???

    Tuossa leikkeessä on tämän ketjun aloitus. "Vastaus#1"
    • *****
  • #34 kirjoittanut Dorotea 19 Sep 2011
  • Väriä ei saa toistaiseksi muutettua pohjasta. Onko muuten tämä uusi versio kapeampi kuin ennen? Vai onko mulla ruutukoko kasvanut tietämättäni, kun reunoihin jää nyt tyhjää tilaa. ;D
    • *****
  • #35 kirjoittanut 99 19 Sep 2011
  • Väriä ei saa toistaiseksi muutettua pohjasta. Onko muuten tämä uusi versio kapeampi kuin ennen? Vai onko mulla ruutukoko kasvanut tietämättäni, kun reunoihin jää nyt tyhjää tilaa. ;D

    Teemaa ei saa muutettua toistaiseksi, eli kaikilla on tämä oletusteema käytössä. Tämä sen takia että en ole ehtinyt vielä tarkistamaan sivuston toimintaa muilla teemoilla, ja kumminkin ensiksi pitää saada tämä oletusteema toimimaan kunnolla.

    Tuohon "kapeuteen" voi auttaa selaimen (kaikkien) historiatietojen poisto (sisältäen orgin eväste).
    • *****
  • #36 kirjoittanut 99 19 Sep 2011
  • Tuossa leikkeessä on tämän ketjun aloitus. "Vastaus#1"

    Outoa :o

    Minulla näkyy ihan normaalisti:
    • *****
  • #37 kirjoittanut Dorotea 19 Sep 2011
  • Samoin täällä.
    • *****
  • #38 kirjoittanut Weicco 19 Sep 2011
  • Samoin
    • *****
  • #39 kirjoittanut Komissarov 19 Sep 2011
  • S60 ei enää näytä kuvia normaalisti tekstin lomassa, vaan kuvan paikalla on kuvan korkeuden verran pelkkää tyhjää. Kuva on tuon tyhjän kohdalla noin puolentoista näytön leveyden verran oikealla...  :o
    • *****
  • #40 kirjoittanut perho-ukko 19 Sep 2011
  •  Pieleen meni,kyllä entinen oli parempi,mutta antaapa olla,eipähän tarvii valvoa "sätissä" aamuyölle !!!  ;D ;D ;D
    • *****
  • #41 kirjoittanut Ossi66 19 Sep 2011
  • S60 ei enää näytä kuvia normaalisti tekstin lomassa, vaan kuvan paikalla on kuvan korkeuden verran pelkkää tyhjää. Kuva on tuon tyhjän kohdalla noin puolentoista näytön leveyden verran oikealla...  :o

    kiitos, tämä oli hyvä tieto. Oonkin jo ihmetelly, miksei kuvat näy ;D
    • *****
  • #42 kirjoittanut 99 19 Sep 2011
  • S60 ei enää näytä kuvia normaalisti tekstin lomassa, vaan kuvan paikalla on kuvan korkeuden verran pelkkää tyhjää. Kuva on tuon tyhjän kohdalla noin puolentoista näytön leveyden verran oikealla...  :o

    ??? minun nokialaisessa kyllä näkyy kuvat ok..?
    • *****
  • #43 kirjoittanut seppoko 19 Sep 2011
  • Nyt olen vieraalla koneella. ja tässäkin #1 näkyy.
    • *****
  • #44 kirjoittanut 99 19 Sep 2011
  • Nyt olen vieraalla koneella. ja tässäkin #1 näkyy.

    Outoa...

    Juuri kokeilin konella millä ei ole koskaan käyty orgissa, ja toimi ihan OK. :o
    • *****
  • #45 kirjoittanut seppoko 19 Sep 2011
  • Ei sinänsä häiritse minua.  :D
    • *****
Sivuja: