Sekalaiset > karavaanari.org tiedottaa

Orgin foorumisoftan päivitys on aloitettu

<< < (11/16) > >>

JJJ:

--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 18.09.2011     kello on 21:39 ---Tuo yläreunassa oleva on ns. shoutbox, ja se oli myös aikaisemmassa chattisoftassa vaikkakaan ei ollut aktiiviseksi laitettu ;
btw. siihen "vanhaan" chattiin pääsee kyllä kun laittaa selaimeen suoran osoitteen: http://karavaanari.org/chat/ eli ongelma on tällähetkellä laitaa tuonne yläpalkkiin se chatti namiska jolla chatti ikkuna aukeaa (tässä versiossa kun kaikki koodi on eri paikassa kun aiemmin).

--- Lainaus päättyy ---
ei pääse ainakaan androidilla, ja tuo sättiboxi etusivulla ei toimi sekään androidilla. ganska syvältä koko päivitys  :o

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 19.09.2011     kello on 23:08 ---   Ja kännykässäkin. Oisko se kiinni mun nikissä?

--- Lainaus päättyy ---

On se ainakin mulla.
Jos profiilin ulkoasun asetuksissa on "näytä uusimmat viestit ylimpänä" tjsp. numeroidaan ketjun eka "vastaus #1"

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 20.09.2011     kello on 06:56 ---On se ainakin mulla.
Jos profiilin ulkoasun asetuksissa on "näytä uusimmat viestit ylimpänä" tjsp. numeroidaan ketjun eka "vastaus #1"

--- Lainaus päättyy ---
Noin se on mullakin.

K.E.V:
Ei tässä ole mitään probleemaa. Toimii IE9:llä ja Nokian E7:lla. Täytyy testailla muillakin.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 20.09.2011     kello on 06:56 ---Jos profiilin ulkoasun asetuksissa on "näytä uusimmat viestit ylimpänä" tjsp. numeroidaan ketjun eka "vastaus #1"

--- Lainaus päättyy ---

Juu, tästä se johtuu. Arvoitus ratkaistu, kiitos Ossille  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View