Sekalaiset > karavaanari.org tiedottaa
Orgin foorumisoftan päivitys on aloitettu
JJJ:
--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 18.09.2011 kello on 21:39 ---Tuo yläreunassa oleva on ns. shoutbox, ja se oli myös aikaisemmassa chattisoftassa vaikkakaan ei ollut aktiiviseksi laitettu ;
btw. siihen "vanhaan" chattiin pääsee kyllä kun laittaa selaimeen suoran osoitteen: http://karavaanari.org/chat/ eli ongelma on tällähetkellä laitaa tuonne yläpalkkiin se chatti namiska jolla chatti ikkuna aukeaa (tässä versiossa kun kaikki koodi on eri paikassa kun aiemmin).
--- Lainaus päättyy ---
ei pääse ainakaan androidilla, ja tuo sättiboxi etusivulla ei toimi sekään androidilla. ganska syvältä koko päivitys :o
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 19.09.2011 kello on 23:08 --- Ja kännykässäkin. Oisko se kiinni mun nikissä?
--- Lainaus päättyy ---
On se ainakin mulla.
Jos profiilin ulkoasun asetuksissa on "näytä uusimmat viestit ylimpänä" tjsp. numeroidaan ketjun eka "vastaus #1"
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 20.09.2011 kello on 06:56 ---On se ainakin mulla.
Jos profiilin ulkoasun asetuksissa on "näytä uusimmat viestit ylimpänä" tjsp. numeroidaan ketjun eka "vastaus #1"
--- Lainaus päättyy ---
Noin se on mullakin.
K.E.V:
Ei tässä ole mitään probleemaa. Toimii IE9:llä ja Nokian E7:lla. Täytyy testailla muillakin.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 20.09.2011 kello on 06:56 ---Jos profiilin ulkoasun asetuksissa on "näytä uusimmat viestit ylimpänä" tjsp. numeroidaan ketjun eka "vastaus #1"
--- Lainaus päättyy ---
Juu, tästä se johtuu. Arvoitus ratkaistu, kiitos Ossille :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta