Sekalaiset > karavaanari.org tiedottaa

Orgin foorumisoftan päivitys on aloitettu

<< < (2/16) > >>

seppoko:
Havaittavissa heti hyvää. Tuo vähän suurempi "uusi" sana. Varmaankin kännykän kosketusnäytöllä helpompi osua siihen. Pitää kokeilla myöhemmin tänään.

Vai onko se kokonäköharha uuden värin takia?

ihaa:
minua ei häiritse mikään muu kuin näkyvissä oleva viestien määrä. ;D

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 18.09.2011     kello on 09:58 ---minua ei häiritse mikään muu kuin näkyvissä oleva viestien määrä. ;D

--- Lainaus päättyy ---

Mikä siinä häiritsee? ???

Mutta voiko vielä kuvia liittää kuvaboksin kautta? Näyttäisi olevan se kohta ainakin toistaiseksi poistunut.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 18.09.2011     kello on 10:26 ---Mutta voiko vielä kuvia liittää kuvaboksin kautta? Näyttäisi olevan se kohta ainakin toistaiseksi poistunut.

--- Lainaus päättyy ---

Kuvaboxia ei ole vielä asennettu tähän, ja muutakin vajaavaisuutta vielä varmasti löytyy. Niiden laittamiseen menee vielä vähän aikaa, mutta tarkoitus olisis että viikonpäästä kaikki olisi kunnossa.

ps. vihjeitä puutoksista kannattaa antaa, itse kun en välttämättä huomaa kaikkia :)

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 18.09.2011     kello on 10:43 ---Kuvaboxia ei ole vielä asennettu tähän, ja muutakin vajaavaisuutta vielä varmasti löytyy. Niiden laittamiseen menee vielä vähän aikaa, mutta tarkoitus olisis että viikonpäästä kaikki olisi kunnossa.

ps. vihjeitä puutoksista kannattaa antaa, itse kun en välttämättä huomaa kaikkia :)

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos tiedosta, kyllä se hyväksi siitä muuttuu. ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View