Sekalaiset > karavaanari.org tiedottaa

Orgin foorumisoftan päivitys on aloitettu

<< < (7/16) > >>

Alan:
Tuli kurkattua foorumia rekisteröitymättömä nä äsken - hyvä juttu, että avattaret eivät näy silloin. En kyllä tiedä/muista näkyikö ne aikaisemminkaan?

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 19.09.2011     kello on 08:42 ---Tuli kurkattua foorumia rekisteröitymättömä nä äsken - hyvä juttu, että avattaret eivät näy silloin. En kyllä tiedä/muista näkyikö ne aikaisemminkaan?

--- Lainaus päättyy ---

Ei näy vieraille avattaret, ei allekirjoitukset, ei linkit, ei chattiboxi, eikä kuvat. Eikä kaikki alueet.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 19.09.2011     kello on 08:15 ---?? Kyllä minulla ainakin eka viesti ei ole numeroitu vastaus, vaan vasta Vastaus 1# on numeroitu. ???

--- Lainaus päättyy ---

Tuossa leikkeessä on tämän ketjun aloitus. "Vastaus#1"

Dorotea:
Väriä ei saa toistaiseksi muutettua pohjasta. Onko muuten tämä uusi versio kapeampi kuin ennen? Vai onko mulla ruutukoko kasvanut tietämättäni, kun reunoihin jää nyt tyhjää tilaa. ;D

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 19.09.2011     kello on 11:06 ---Väriä ei saa toistaiseksi muutettua pohjasta. Onko muuten tämä uusi versio kapeampi kuin ennen? Vai onko mulla ruutukoko kasvanut tietämättäni, kun reunoihin jää nyt tyhjää tilaa. ;D

--- Lainaus päättyy ---

Teemaa ei saa muutettua toistaiseksi, eli kaikilla on tämä oletusteema käytössä. Tämä sen takia että en ole ehtinyt vielä tarkistamaan sivuston toimintaa muilla teemoilla, ja kumminkin ensiksi pitää saada tämä oletusteema toimimaan kunnolla.

Tuohon "kapeuteen" voi auttaa selaimen (kaikkien) historiatietojen poisto (sisältäen orgin eväste).

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View