Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitä lähti mukaan Caravan messuilta ?

<< < (2/8) > >>

iso-juuso:

--- Lainaus käyttäjältä: JeanS - 17.09.2011     kello on 19:25 ---Päälimmäisenä messuilta jäi mieleen Hobby:n Premium-sarja, sekä Fendt:in uudet vaunut.
Kyllä oli ulkonäkö omaan silmään kohdallaan.

--- Lainaus päättyy ---

Ulkoapäin todella komeita, mutta minusta niiden ikkunoiden tummennus on mennyt överiksi kun ei niistä nähnyt ulos käytännössä lainkaan.

Lompakon kannalta hyvä uutinen, että omasta mielestä messujen komein vaunu oli pefletin 450DB, joka ei ollut juuri muuttunut omasta. :D

Vaimo nappasi mukaan melamiiniastiaston. Minä nappasin mukaani pienen muutosidean omaan vaunuun.

ihaa:
Jokainen varmaan jo näkee mielessään miten naarmuisia ja sekavasti haalistuneita noista mustista ikkunoista tuleekaan muutaman vuoden sisällä, tyylikästä mutta ei käytännöllistä.

Itse olin pettynyt vaunuosaston tarjontaan, ei ollut niitä katsastusvapaita vaunuja, Soliferin osastolta se 360 oli jätetty pois. Adrian osastolla kuulin että Adrialla sellainen kyllä on muttei Suomen maahantuontiohjelma ssa.

JeanS:
^^
Samaa mietin, että onkohan jo liian pimeää sisällä??
Se on tietenkin hyvä, että sisään ei näe kovin helposti, mutta ainakaan messuvalaistuksessa valoa ei paljon ikkunoista tullut sisään.
- Tuosta uudesta 650KFU:sta oli poistettu tv-kaappi keittiön ja vanhempien makkarin välistä.
Säästynyt tila oli jaettu lasten makkarin ja keittiön kesken.
Minusta tuo tv-kaappi on ollut hyvässä paikassa, koska tv:n voi helposti kääntää oleskelutilaan, tai aikuisten makkariin. Tuossa uudessa mallissa tv on sijoitettu ovesta sisään tullessa heti vasemmalle puolelle viinikaapin alle, voi kele sanon mä  >:( >:( .
Tarviiko siinä olla jokin viinikaappi?? Naulakkohan siinä pitäisi olla. Vai onko ajatuksena, että kun tullaan vaunulle, niin kaikki heittää vaatteet lattialle ja aikuiset korkkaa pullon?  ;) .

Weicco:
^

samaan kiinnitin huomion. ei hyvä. nykyinen tv karuselli/kaappi on käytännölinen. eikös siihen oltu tökätty korkea jääkaappi sen karusellin paikalle.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: JeanS - 17.09.2011     kello on 22:19 ---......... että kun tullaan vaunulle, niin kaikki heittää vaatteet lattialle ja aikuiset korkkaa pullon?  ;) .

--- Lainaus päättyy ---

Tämmöinen mielikuva karavaanareista lienee aika yleinen. "Numeroidut juopot".  ;D  :D  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View