Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

12v USB-C laturi tietokoneelle

(1/3) > >>

smy:
Onko kukaan törmännyt tietokonelaturiin joka toimisi tupakansytyttimestä tai 12v syötöllä muuten?
Eli USB PD 3.0 20V outputilla. Verkkokaupassa on yksi Huawein malli mutta vähän epäilyttää.

Nyt mennään invertterillä käyttäen Lenovon omaa laturia, tai Nintendo Switchin laturia joka ei ota ihan niin paljon virtaa mutta lataa kelvollisesti.

Oulaa:
Joku tällainen on mulla ollut jo vuosia ja hyvin lataa tietsikan
Siis TÄLLANEN

smy:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa -  3.05.2021     kello on 16:55 --- Joku tällainen on mulla ollut jo vuosia ja hyvin lataa tietsikan
Siis TÄLLANEN

--- Lainaus päättyy ---

Joo, noita universaaleja mulla oli aiemmin kun ei ollut vielä USB-C latausporttia. Noissa ei ole adapteria USB-C:lle mukana varsinaiseen laptop ulostuloon ja tuonkin takakannessa näyttää lukevan että USB output antaa vaan 5V ja 1A

mike:






Tämä on kans toimiva ja on vielä ubs liitäntäkin.


K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: mike -  3.05.2021     kello on 18:22 ---(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)


(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

Tämä on kans toimiva ja on vielä ubs liitäntäkin.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---
Niin on siinä usb ..... 5v jne.-......
Mutta @SMY etsii laturia mikä laitetaan autonpistorasiaan ja  antaa usb-c liittimenä lataus sähköt

Esim tällainen Lenovon oma

https://www.proshop.fi/Kannettavan-laturit/Lenovo-65W-USB-C-DC-Travel-Adapter-40AK0065WW/2647861

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View