Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet

Voisiko uuden komposiittipullon asentaa tässä järjestyksessä?

<< < (2/10) > >>

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Timontti -  1.05.2021     kello on 19:00 ---Kiitos neuvosta. En sanoisi, että pelottaa, mutta minulla ei ole yhtään kokemusta siitä kierrettävästä liitoksesta. Oliko niin, että se pitää kiertää kiinni vain sormivoimalla eikä millään varrellisella avaimella?

Lähetetty minun TA-1021 laitteesta Tapatalkilla

--- Lainaus päättyy ---

Itse olenkiertänyt sormivoimilla ja lopuksi n. Kahdeksasosakierrok sen paineenalentimella jeesaten. Hyvin on toiminut.

88k5:
PV-pulloa voi jeesata viro-venäläisten tyyliin (tai niinku p*rnoleffoissa) - räkä/sylki hyvä liukaste ja aina saatavilla  ;D
Sillä kun voitelee pullon tiivisteen, niin voiman tarve vähenee. Sitten kun opettelee sen tehdä kahdella kädellä - eli PV:n lukitusrengasta pitää painaa samalla alas kun kuulat sen sallivat, ei siis oleta, että kaikki voima pitäisi tulla päältä, ja lukitusrengas liikkuisi omiaan ilman apua

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  1.05.2021     kello on 19:09 ---Itse olenkiertänyt sormivoimilla ja lopuksi n. Kahdeksasosakierrok sen paineenalentimella jeesaten. Hyvin on toiminut.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla sama tekniikka 😉

Timontti:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  1.05.2021     kello on 19:30 ---Sitten kun opettelee sen tehdä kahdella kädellä - eli PV:n lukitusrengasta pitää painaa samalla alas kun kuulat sen sallivat, ei siis oleta, että kaikki voima pitäisi tulla päältä, ja lukitusrengas liikkuisi omiaan ilman apua

--- Lainaus päättyy ---

Lukitusrenkaan toiminta on kyllä hyvin tiedossa. Sitä rengastahan pitää nostaa ylöspäin siinä vaiheessa, kun sovitinta painetaan alas. Ja kun sovitin on paikallaan, rengas painetaan alas, jolloin se lukittuu. Se vaihe menee jo kevyesti.  Se alaspainamisen tiukkuus riippuu jotenkin lämpölaajenemisesta . En nyt muista onko se tiukempi kesällä vai talvella.

Timontti:

--- Lainaus käyttäjältä: Hesus -  1.05.2021     kello on 19:03 ---Jos kaasu on loppu niin ei siellä putkistossakaan mitään ole.

--- Lainaus päättyy ---

Kun sitä kaasua ei minun autossa käytetä lämmitykseen ja pulloja on vain yksi, en koskaan käytä kaasupulloa täysin tyhjäksi liedellä tai jääkaapilla. Jos lähden jonnekin matkalle, ostan uuden pullon, vaikka vanhassakin olisi vielä kaasua jäljellä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View