Tekniikkakeskustelut > Retkeilyautot

VW Grand California 600 / 680

(1/5) > >>

Arto Peura:
Hyvää Vappua kaikille!
Harkitsemme retkeilyauton hankkimista matkailuauton asemasta. Ensisijaisesti käytettyä, mutta priima kuntoista. Grand California on tullut esille. Olisiko kenelläkään sellaista Kymenlaakson lähettyvillä, jota voisi käydä katsomassa tutustumismielessä? Olen nähnyt uuden 600 liikkeessä, en yhtään 680 livenä. En myöskään käytettynä ensinmainittuakaan. Käyttökokemukset tietysti kiinnostavat, samoin teidän arvionne hintalaatu suhteesta ja käytettävyydestä, kun niin merkittävän paljon kallimpi kuin karkeasti saman kokoluokan matkailuautot.
Kiitos
Arto

Alan:
En tunne tätä Volkkaria yhtään (toki olen esittelyvideon katsonut), mutta innostan oikeasti vertailemaan samanhintaiseen oikeaan matkailuautoon.

Kannattaa katsoa pintaa, joka on hieno, syvemmälle. Toki tarve lopulta ratkaisee, mutta jos on tarkoitus reissata talvella ja tehdä pitempiä reissuja, niin vaaka kallistuu äkkiä oikean matkailuauton puolelle.

Toki retkeilyautoilijat ovat oma heimonsa, mutta Volkkarin yritys tarjota premium-retkeilyautoa ei oikein toimi mun mielestä.

"Masi":
Parilla palstalaisella taitaa tuommoinen olla. Haku toiminnolla löytyy ketju noista volkkareista.

Alan:
https://karavaanari.org/index.php/topic,21606.msg426644.html#msg426644

mosku_hihnavaara:
Kiitos vastauksista. Olen saanut lähtökohtaisesti saman tyyppistä palautetta suomalaisilta ihmisiltä kautta linjan (pl liikkeen myyjät), onko teillä avata lisää ehkä ennenkaikkea siitä, eikö nämä tai tämä retkeilyauto vastaa huutoon ajo-ominaisuuksien tai koon suhteen kätevyytensä(?) puolesta? Onko niin ettei retkeilyautoa kannata mielestänne ostaa missään tapauksessa perinteisen(mmän) matkailuauton asemasta?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View