Tekniikkakeskustelut > Terassit ja pihat

Pihapuut ja vastuut

<< < (4/6) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: k69 - 22.04.2021     kello on 09:24 ---Minä kaatelin kevät talvesta omena puun, en ilmotellu tai kyselly keneltäkään. Husqvarnan vetäsin käyntiin, se lupa oli siinä :D.

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä mulla pitää olla aina muijan lupa moiseen hommaan....

Kumisimo:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 22.04.2021     kello on 08:00 ---Mistähän sen tietää milloin on tarpeeksi laho....

Kaupunki ei yleensä anna lupia kaadella puita vaikka omalla tontilla onkin, kun on kyse tuollaisista vanhoisa puista.

--- Lainaus päättyy ---
Mitä sitä muilta lupia kyselemään  jos omalta tontiltaan  puita kaataa.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Kumisimo - 22.04.2021     kello on 09:38 ---Mitä sitä muilta lupia kyselemään  jos omalta tontiltaan  puita kaataa.

--- Lainaus päättyy ---
;D...

Sitten varmaan kannattaa ainakin kysyä, jos meinaa toisen tontilta kaataa.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Kumisimo - 22.04.2021     kello on 09:38 ---Mitä sitä muilta lupia kyselemään  jos omalta tontiltaan  puita kaataa.

--- Lainaus päättyy ---

Se onkin jännää, että omalle tontilleen voi istuttaa mitä vaan.....
Kun puu sitten on iso ja sen haluaa kaataa, se onkin kaavamääräysten mukaan maisemaan kuuluva!

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 22.04.2021     kello on 09:27 ---Kyllä mulla pitää olla aina muijan lupa moiseen hommaan....

--- Lainaus päättyy ---

Meillä varsinkin nuo omppupuut ovat pyhiä, niitä jo rak.aikana varjeltiin hyvinkin tarkkaan => uskalla niihin koskea, hyvä jos edes hoitoleikata kun emäntä jo osoittaa mieltään :-\

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View