Sivuja:
Toiminto
  • #106 kirjoittanut Ossi66 25 Jul 2024
  •   Paikallisessa paperissa olleen jutun mukaan tämä alue otetaan otetaan parempaan käyttöön vuoden lopussa. Käyttö on johtajan mukaan ollut vähäistä, saman havainnon olen ohikulkijana tehnyt. Vaimo kaiken tietävänä sanoi heti---ei kannata. Ilmeisesti Best parkin porukalle kuitenkin kannatti?
      Ehkä asiaan vaikuttaa citymarketin rakentaminen, joka vie parkkitilaa.

Hyvä homma jos Ideaparkin pantilla saatava sähköpaikka palaa takaisin. Sitte siellä saattaisi taas käydä kääntymässä.   Thumb
  • #107 kirjoittanut Aakku 25 Jul 2024
  • Kevätkesällä yövyin Lempäälän Ideaparkissa...

En missään häkissä kylläkään, vaan ihan tavallisella parkkipaikalla. Pari muutakin autokuntaa siihen tuli. Täytyy sanoa, että oli kyllä hiljainen yö. Liekö sattumaa.
  • #108 kirjoittanut Yrjö 26 Jul 2024
  • Hyvä homma jos Ideaparkin pantilla saatava sähköpaikka palaa takaisin. Sitte siellä saattaisi taas käydä kääntymässä.   Thumb
      Myös vesien tyhjennys ja täyttö ehkä olisi hyvä olla? Ottakaa joku yhteyttä johtajiin jotta ne jäisivät käyttöön, sellainen joka on ulkomailla nähnyt toimivan ratkaisun helppokäyttöisenä/sopivan hintaisena. Se ei "tässä konkurssissa"enää juurikaan tuntuisi? Mahdoton arvioida tämän projektin tappioita---luulisin suuriksi? Älkää kuitenkaan kertoko kuinka sottaisia osa karavaanareista on.
       Minä oon pikkasen jäävi tekemään moista ehdotusta. Kaiken lisäksi mulla on siellä sisällä yksi pikkasen taloudellista panostusta vaativa ehdotus.
  • #109 kirjoittanut Yrjö 21 Sep 2024
  •   Vaimo jo viikoolla asiasta kertoi.

Lainaus käyttäjältä: *****
      Myös vesien tyhjennys ja täyttö ehkä olisi hyvä olla? Ottakaa joku yhteyttä johtajiin jotta ne jäisivät käyttöön, sellainen joka on ulkomailla nähnyt toimivan ratkaisun helppokäyttöisenä/sopivan hintaisena. Se ei "tässä konkurssissa"enää juurikaan tuntuisi? Mahdoton arvioida tämän projektin tappioita---luulisin suuriksi? Älkää kuitenkaan kertoko kuinka sottaisia osa karavaanareista on.
       Minä oon pikkasen jäävi tekemään moista ehdotusta. Kaiken lisäksi mulla on siellä sisällä yksi pikkasen taloudellista panostusta vaativa ehdotus.
      Kukaan ottanut yhteyttä Ideaparkkiin??
      Minun raha-asiain ehdotukseni on toivottavasti pöydällä, todennäköisesti roskakorissa. :(

• #110 kirjoittanut Hesus 21 Sep 2024
  • Outoa että ihmiset eivät olleet valmiita maksamaan koiratarha-parkkipaikasta keskellä kauppakeskuksen asfalttikenttää.  >:D

Ps. Olen matkaparkkien kannattaja, mutta tuo konsepti on täysi susi.
  • #111 kirjoittanut armas ujomieli 21 Sep 2024
  • No hommaan jatkuu kuin ennenkin Thumb
  • #112 kirjoittanut "Masi" 21 Sep 2024
  •   Vaimo jo viikoolla asiasta kertoi.
      (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
        Kukaan ottanut yhteyttä Ideaparkkiin??
      Minun raha-asiain ehdotukseni on toivottavasti pöydällä, todennäköisesti roskakorissa. :(
    Mitä sinne kyselemään, kyllä sitä asfaltikenttää riittää.
    Ehkä 1.10 olen yön ;)
  • #113 kirjoittanut Aakku 22 Sep 2024
  • Mitä sinne kyselemään, kyllä sitä asfaltikenttää riittää.
    Ehkä 1.10 olen yön ;)
    Joo, viimeksi oli vähän valinnan vaikeus...

Satoja ruutuja, mistä valita. :)
    Yllätyin, kun oli aivan hiljainen rauhallinen yö.
  • #114 kirjoittanut Yrjö 22 Dec 2024
  •   Aitaa yli puolet purettu, kukkalaatikot kasattu. Rakennukset ja portti paikallaan.     Alue näyttäisi toimivan lumen sulattamona, tuottaa varmaankin paremmin kun viime talvena?  Silloin saattoi monina viikkoina talvikunnossa pidon kustannus ylittää tuotot?
  • #115 kirjoittanut armas ujomieli 23 Dec 2024
  • Eilen kävin ajelemassa itse pelipaikalla. Normaalisti saa edelleen yöpyä missä tahansa Ideaparkin alueella lukee oikein sivuillakin. Samalla kannattaa Louhi käydä testaamassa.
  • #116 kirjoittanut CaraOne1 24 Dec 2024
  • Mie en löydä mitään infoa "leiriytymisestä"??
    Louhi kiinnostais!
  • #117 kirjoittanut armas ujomieli 24 Dec 2024
  • En nyt saanut linkattua mutta googleta Ideapark Best Park tulee tiedote että saa yöpyä Ideaparkin parkkipaikoilla. Keväällä tulee pantillisia sähköpisteitä vaanareille. Louheen omat saippuat sitten mukaan vink vink..
  • #118 kirjoittanut Ossi66 12 Jan 2025
  • Lempäälän Ideaparkin tiedote
    https://lempaala.ideapark.fi/bestpark-ideapark-on-suljettu-pysyvasti-laajennuksen-takia/

Seinäjoen BestPark hävinnee lähiaikoina
    https://yle.fi/a/74-20134470

Lainaus
    Tilaa laajennukselle ei oteta juurikaan pysäköinniltä, vaan nykyisestä Huviparkista ja matkailuautojen yöparkkialueesta. Ne poistuvat Kärkkäisen tulon myötä.
  • #119 kirjoittanut "Masi" 12 Jan 2025
  • Lempäälän Ideaparkin tiedote
    https://lempaala.ideapark.fi/bestpark-ideapark-on-suljettu-pysyvasti-laajennuksen-takia/

Seinäjoen BestPark hävinnee lähiaikoina
    https://yle.fi/a/74-20134470

Taitaa matkailuväline alalta hävitä kohta koko best ;)
  • #120 kirjoittanut armas ujomieli 12 Jan 2025
  • Näinhän tuossa kuulin viime kesänä ;)
Sivuja:
Toiminto