Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Ideapark Matkaparkki

<< < (20/21) > >>

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: elwari -  9.09.2021     kello on 13:57 ---Poistuiko ne ilmaiset sähköpaikat Tampereen Ideaparkin parkkipaikalta? Siihen häkkiin en taida mennä, vaikka on rokotuksetkin kunnossa :)

--- Lainaus päättyy ---
  Joo kyllä sähkötolpat jäi häkkiin.
  Kyllä ainakin yksi yöpyjä sanoi että paikan voi valita iha ite.
  Vanhempi Kabe oli ainakin , ehkä parisen viikkoa paikallaan, päivällä veturi poissa, illalla paikalla. Heräsi epäilys että töissä kävi?

smy:
Rovaniemellä olin pari kuukautta sitten yhden yön Best Parkissa niin siellä sai valita itse paikan web palvelussa.

elwari:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö -  9.09.2021     kello on 21:38 ---  Joo kyllä sähkötolpat jäi häkkiin.
  Kyllä ainakin yksi yöpyjä sanoi että paikan voi valita iha ite.
  Vanhempi Kabe oli ainakin , ehkä parisen viikkoa paikallaan, päivällä veturi poissa, illalla paikalla. Heräsi epäilys että töissä kävi?

--- Lainaus päättyy ---

Työreisussa tulikin joskus asuttua siinä vanhassa ilmaisparkissa, siihen hommaan oikein oli sopiva. Kävin minä kaupassakin, että eiköhän valosähkön verran kesällä jäänyt sinnekin sitten rahaa.

Ossi66:
Jotenkin näyttäisi siltä ettei Seinäjoen Bestparkissa tarvii nukkua. Asfaltti on mustaa heti 30m parkista.



Koko lähin alue poltettua kumia  Thumbd

Hesus:
https://seinajoki.ideapark.fi/ilmoittautuminen

Siellähän on ollut tuollainen, osa jäljistä varmaan sieltä.

Mutta oudosti se välillä menee niin että kun järjestetään joku laillisen tapahtuma, niin myöhemmin siellä käydään harrastamassa samaa luvatta.

Samahan se on turun Messukeskuksessa ollut, kerran vuodessa ollut radalle.com ja loput 364päivää vuodesta epävirallinen kuminpolttopaikka.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View