Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa
Ideapark Matkaparkki
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: Hesus - 27.05.2021 kello on 10:07 ---Mulle on aivan se ja sama miten kukin reissaa ja yöpyy, mutta siitä olen huolissani jos yleinen käsitys "matkaparkista" on 30€ yö kauppakeskuksen pihalla olevassa koira-aitauksessa.
Matkaparkeille on kysyntää, mutta aivan erilaisille. Näille bestparkeille pitäisi olla joku muu termi.
--- Lainaus päättyy ---
Olen kanssasi samaa mieltä.
Olisko Bestpark kaupallinen konsepti. Vaikka matkaparkkikin voi olla kaupallinen "hyödyke", ei pelkkää matkaparkki -sanaa yksin pidä käyttää siitä. Mieluumin Bestpark yksin.
Hinnoittelussa varmasti tuo (ainakin minulle turha) hetivalmis -sauna idea, on perustamiskuluna tuntuva, mutta myös käyttökuluna.
K.E.V:
Lupaan etten niin "väsynyt" ole että noihin jäisin.
Kosmic:
Aika ihmeellinen paikka täytyy olla että suostun maksamaan 30€ yöstä. Vielä ei ole tullut moista vastaan.
armas ujomieli:
Talvella jos lohkolämppäriä haluan käyttää taikka sähköuuni joskus.. Marraskuussa mukava kokemus jäi Toijalasta 11 eukulla, silloin kun muut menomestat olivat vähissä ja kiva kokeilla kaikkea uutta.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Kosmic - 28.05.2021 kello on 17:45 ---Aika ihmeellinen paikka täytyy olla että suostun maksamaan 30€ yöstä. Vielä ei ole tullut moista vastaan.
--- Lainaus päättyy ---
Oon minä maksanut, mutta se oli nimessään "Top" ja viisi tähteä saatu riviin 😁
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta