Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Ideapark Matkaparkki

<< < (15/26) > >>

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Hesus - 27.05.2021     kello on 10:07 ---Mulle on aivan se ja sama miten kukin reissaa ja yöpyy, mutta siitä olen huolissani jos yleinen käsitys "matkaparkista" on 30€ yö kauppakeskuksen pihalla olevassa koira-aitauksessa.

Matkaparkeille on kysyntää, mutta aivan erilaisille. Näille bestparkeille pitäisi olla joku muu termi.

--- Lainaus päättyy ---
Olen kanssasi samaa mieltä.

Olisko Bestpark kaupallinen konsepti. Vaikka matkaparkkikin voi olla kaupallinen "hyödyke", ei pelkkää matkaparkki -sanaa yksin pidä käyttää siitä. Mieluumin Bestpark yksin.

Hinnoittelussa varmasti tuo (ainakin minulle turha) hetivalmis -sauna idea, on perustamiskuluna tuntuva, mutta myös käyttökuluna.

K.E.V:
Lupaan etten niin "väsynyt" ole että noihin jäisin.

Kosmic:
Aika ihmeellinen paikka täytyy olla että suostun maksamaan 30€ yöstä. Vielä ei ole tullut moista vastaan.

armas ujomieli:
Talvella jos lohkolämppäriä haluan käyttää taikka sähköuuni joskus.. Marraskuussa mukava kokemus jäi Toijalasta 11 eukulla, silloin kun muut menomestat olivat vähissä ja kiva kokeilla kaikkea uutta.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Kosmic - 28.05.2021     kello on 17:45 ---Aika ihmeellinen paikka täytyy olla että suostun maksamaan 30€ yöstä. Vielä ei ole tullut moista vastaan.

--- Lainaus päättyy ---

Oon minä maksanut, mutta se oli nimessään "Top" ja viisi tähteä saatu riviin 😁

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View