Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Ideapark Matkaparkki

<< < (13/26) > >>

elwari:
Lempäälän Ideaparkki ainakin oli muutama vuosi sitten riittävän rauhallinen paikka nukkumiseen. Kauppakeskus meni klo 21 kiinni, eikä edes nuorisoa juuri kiinnostanut pörrätä. Itse taas en ABC:lle tai isolle kyläkaupalle halua, muuten kyllä nukun aikalailla missä sattuu nukuttamaan. Valintakysymyksiähä n nämä :)

Mautoilija:
Senverran pitää ottaa takaisin että rauhallinen parkkipaikka voisi kelvata yöpymiseen. Kulkinematkailu ei ole kohdallani sitä että ajetaan päivä reikäpääna ja yövytään jossain. Kunnes herätään ja jatketaan reikäpääajelua...
Ei. Katson hyvän leiripaikan, johon asetun ajoissa. Tutustun ympäristöön, pieni liikunta ja mukava ruokailu. Sääolosuhteista riippuen mahdollisesti ulkotiloissa. Mielellään eväät nuotiolla valmistettuna.
Aamulla rauhalliset aamutoimet, hiljakseen leirin purku ja siirtyminen. Tai jos sää on hyvä, lähtö voi siirtyä seuraavaan aamupäivään.

Ei toimi parkkipaikalla.

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 26.05.2021     kello on 18:29 ---..
 Kulkinematkailu ei ole kohdallani sitä että ajetaan päivä reikäpääna ja yövytään jossain. Kunnes herätään ja jatketaan reikäpääajelua.
..

--- Lainaus päättyy ---
Meitä on moneen junaan. En silti moittisi toisten valintoja vaikkakaan en ymmärrä nimittelyn sanomaa..  :'(
Olisi riittänyt kertomus omista tavoista, joista voisi todeta; leiriytyjä.

Itselle usein m-autoilu ei ole itse-tarkoitus, vaan siirtymisen ja yöpymisen väline. Monesti "iltalähdöllä" on vain se tarkoitus, että seuraavan päivän siirtymä ei olisi kokopäivän ajorupeama - iltaa/puoltayötä vasten parin tunnin siirtymä tarkoittaa vain yöksi ajon keskeytystä ja nukkumista aamuun. Liekö sitä "reikäpääajelua". Parkkipaikka sopii tähän tarkoitukseen, jos se on rauhallinen.

Mautoilija:
Eihän tarkoitus ollut nimitellä. Jos matkan tarkoitus on vain siirtyä paikasta A paikkaan B, se minulle sopii. Aiemmin mainitsin että kukin tekee omat valintansa. Jos P-paikka on hyvä yöpaikka, se ei ole minulta pois eikä minua häiritse.
Se ei ole minun tapani kuljinmatkailla. Se on sinun tapasi ja se sinulle suotakoon.

Makedos:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 20.05.2021     kello on 13:23 ---Eikö vaunut ole leirintäalueella kukkaistutuksien keskellä aidan ympäröimänä?

--- Lainaus päättyy ---

Nyt on herralla aika suppea käsitys vaunuilijoista.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View