rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Ideapark Matkaparkki  (Luettu 33779 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:36
  • viihtyy puskissa
Vs: Ideapark Matkaparkki
« Vastaus #60 : 26.05.2021 kello on 18:11 »
Lempäälän Ideaparkki ainakin oli muutama vuosi sitten riittävän rauhallinen paikka nukkumiseen. Kauppakeskus meni klo 21 kiinni, eikä edes nuorisoa juuri kiinnostanut pörrätä. Itse taas en ABC:lle tai isolle kyläkaupalle halua, muuten kyllä nukun aikalailla missä sattuu nukuttamaan. Valintakysymyksiähä n nämä :)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:28.03.2024 kello on 20:55
Vs: Ideapark Matkaparkki
« Vastaus #61 : 26.05.2021 kello on 18:29 »
Senverran pitää ottaa takaisin että rauhallinen parkkipaikka voisi kelvata yöpymiseen. Kulkinematkailu ei ole kohdallani sitä että ajetaan päivä reikäpääna ja yövytään jossain. Kunnes herätään ja jatketaan reikäpääajelua...
Ei. Katson hyvän leiripaikan, johon asetun ajoissa. Tutustun ympäristöön, pieni liikunta ja mukava ruokailu. Sääolosuhteista riippuen mahdollisesti ulkotiloissa. Mielellään eväät nuotiolla valmistettuna.
Aamulla rauhalliset aamutoimet, hiljakseen leirin purku ja siirtyminen. Tai jos sää on hyvä, lähtö voi siirtyä seuraavaan aamupäivään.

Ei toimi parkkipaikalla.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:41
Vs: Ideapark Matkaparkki
« Vastaus #62 : 26.05.2021 kello on 20:09 »
..
 Kulkinematkailu ei ole kohdallani sitä että ajetaan päivä reikäpääna ja yövytään jossain. Kunnes herätään ja jatketaan reikäpääajelua.
..
Meitä on moneen junaan. En silti moittisi toisten valintoja vaikkakaan en ymmärrä nimittelyn sanomaa..  :'(
Olisi riittänyt kertomus omista tavoista, joista voisi todeta; leiriytyjä.

Itselle usein m-autoilu ei ole itse-tarkoitus, vaan siirtymisen ja yöpymisen väline. Monesti "iltalähdöllä" on vain se tarkoitus, että seuraavan päivän siirtymä ei olisi kokopäivän ajorupeama - iltaa/puoltayötä vasten parin tunnin siirtymä tarkoittaa vain yöksi ajon keskeytystä ja nukkumista aamuun. Liekö sitä "reikäpääajelua". Parkkipaikka sopii tähän tarkoitukseen, jos se on rauhallinen.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:28.03.2024 kello on 20:55
Vs: Ideapark Matkaparkki
« Vastaus #63 : 26.05.2021 kello on 20:21 »
Eihän tarkoitus ollut nimitellä. Jos matkan tarkoitus on vain siirtyä paikasta A paikkaan B, se minulle sopii. Aiemmin mainitsin että kukin tekee omat valintansa. Jos P-paikka on hyvä yöpaikka, se ei ole minulta pois eikä minua häiritse.
Se ei ole minun tapani kuljinmatkailla. Se on sinun tapasi ja se sinulle suotakoon.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:24.01.2024 kello on 17:56
Vs: Ideapark Matkaparkki
« Vastaus #64 : 26.05.2021 kello on 20:33 »
Eikö vaunut ole leirintäalueella kukkaistutuksien keskellä aidan ympäröimänä?

Nyt on herralla aika suppea käsitys vaunuilijoista.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:41
Vs: Ideapark Matkaparkki
« Vastaus #65 : 26.05.2021 kello on 20:37 »
..
Se on sinun tapasi ja se sinulle suotakoon.
Paitsi, että sinun tapasi on myös minun tapani, toisinaan. Ei ole yhtä ja ainoata tapaa..

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:08
  • Häme
Vs: Ideapark Matkaparkki
« Vastaus #66 : 27.05.2021 kello on 00:11 »
Se on sinun tapasi ja se sinulle suotakoon.

Jokaiselle pidempään liikkuneelle muodostuvat omat, itselle parhaiten soveltuvat tavat liikkua. Muiden on ehkä vaikea niitä käsittää. Vaan haitanneeko se mitää. Itseäni varten, ja omaksi iloksi, sitä tulee kuljettua. Ei muiden hyväksyntää kerjäten omille kulkutavoille.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:36
  • viihtyy puskissa
Vs: Ideapark Matkaparkki
« Vastaus #67 : 27.05.2021 kello on 05:58 »
Juu, eihän nyt riidan aihetta näissä itse kunkin omituisissa tavoissa :)  Thumb Vaunussa kun tulee asuttua, niin mahtuu työreissua ja parkkipaikkaa ja puskaa ja lomareissua samaan pakettiin.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:32
  • Lempäälä
Vs: Ideapark Matkaparkki
« Vastaus #68 : 27.05.2021 kello on 07:03 »
  Alunperin aloitin tämän, jotta aiheena olisi tämä Ideapark Matkaparkki. Ehkä pikkasen Best Parkit?
Jokaiselle pidempään liikkuneelle muodostuvat omat, itselle parhaiten soveltuvat tavat liikkua. Muiden on ehkä vaikea niitä käsittää. Vaan haitanneeko se mitää.

Matkaparkki on tosiaan BestPark-brändin alla, Ideapark toimii matkaparkin isäntänä, eli käytännössä alueen huolto ja puhtaanapito kulkee Ideaparkin palveluntuottajien kautta. Kaikki matkaparkin toimintaan liittyvät asiat, kuten varaukset, kysymykset ja palautteet kulkevat BestParkin asiakaspalvelun, verkkosivujen ja applikaation kautta.
  Minä en bisnes hommista mitään ymmärrä?
  Mutta eikös tämä ole hyvä? Myydään brändi, ehkä saadaan provisio joka aidanpätkästä ym.? Alueen isäntä maksaa kaikki, vaikka ei ikinä tulisi yhtään käyttäjää? Olenko ihan väärässä?
  Poikkesin Toijalassa "opintomatkalla". Hienolta uusi aita ja portti ym. näytti, huoltorakennusta en niin hienona pitänyt.
  Kaksi maksavaa oli paikalla. Riittääköhän tulot perustamiskulujen korkoihin? Tietenkin kesällä asiakkaat moninkertaistuu!
« Viimeksi muokattu: 27.05.2021 kello on 07:25 »

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:44
  • Escucha el Oi!
Vs: Ideapark Matkaparkki
« Vastaus #69 : 27.05.2021 kello on 10:07 »
Mulle on aivan se ja sama miten kukin reissaa ja yöpyy, mutta siitä olen huolissani jos yleinen käsitys "matkaparkista" on 30€ yö kauppakeskuksen pihalla olevassa koira-aitauksessa.

Matkaparkeille on kysyntää, mutta aivan erilaisille. Näille bestparkeille pitäisi olla joku muu termi.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:41
Vs: Ideapark Matkaparkki
« Vastaus #70 : 27.05.2021 kello on 10:19 »
Mulle on aivan se ja sama miten kukin reissaa ja yöpyy, mutta siitä olen huolissani jos yleinen käsitys "matkaparkista" on 30€ yö kauppakeskuksen pihalla olevassa koira-aitauksessa.

Matkaparkeille on kysyntää, mutta aivan erilaisille. Näille bestparkeille pitäisi olla joku muu termi.
Olen kanssasi samaa mieltä.

Olisko Bestpark kaupallinen konsepti. Vaikka matkaparkkikin voi olla kaupallinen "hyödyke", ei pelkkää matkaparkki -sanaa yksin pidä käyttää siitä. Mieluumin Bestpark yksin.

Hinnoittelussa varmasti tuo (ainakin minulle turha) hetivalmis -sauna idea, on perustamiskuluna tuntuva, mutta myös käyttökuluna.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:39
  • Autossa on pyörät
Vs: Ideapark Matkaparkki
« Vastaus #71 : 28.05.2021 kello on 16:50 »
Lupaan etten niin "väsynyt" ole että noihin jäisin.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 08:30
  • Italiafani
Vs: Ideapark Matkaparkki
« Vastaus #72 : 28.05.2021 kello on 17:45 »
Aika ihmeellinen paikka täytyy olla että suostun maksamaan 30€ yöstä. Vielä ei ole tullut moista vastaan.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:44
  • Retkeilijä
Vs: Ideapark Matkaparkki
« Vastaus #73 : 28.05.2021 kello on 19:28 »
Talvella jos lohkolämppäriä haluan käyttää taikka sähköuuni joskus.. Marraskuussa mukava kokemus jäi Toijalasta 11 eukulla, silloin kun muut menomestat olivat vähissä ja kiva kokeilla kaikkea uutta.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:23
Vs: Ideapark Matkaparkki
« Vastaus #74 : 28.05.2021 kello on 20:31 »
Aika ihmeellinen paikka täytyy olla että suostun maksamaan 30€ yöstä. Vielä ei ole tullut moista vastaan.

Oon minä maksanut, mutta se oli nimessään "Top" ja viisi tähteä saatu riviin 😁