Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Ideapark Matkaparkki

<< < (8/26) > >>

88k5:
6A*230V=1380VA

Osassa bestparkeja 6A ja osassa 10A nallit, vaikka 1kW lukee sivuilla. Saattoi olla jopa C-käyrällä.

Ainakin minä olen talvella 1.3kW ottanut jatkuvana irti. Mulla Dometic ottaa käydessään 700W, ja voi olla että C6:lla kärsii käyttää (kestää käynnistystä).
Niin, mulla on kW(h)/A mittari, josta näen hetkellisenkulutuks en. Lähettää tiedon 6/12/18 s intervallina

Jones81:
Viime viikolla olin useamman yön tuossa matkaparkin vieressä. Sähköä sai vielä tolpasta kuten ennenkin.
Useampi vaunu oli paikalla, jotka olivat viime kesänäkin tuolla aina kun kävin. Ilmeisesti niitä "kausipaikkalaisia"
Tuo Lempäälä on mulle hyvä pysähdyspaikka, kun siitä on kätevä käydä Turussa, Tampereella ja Helsingissä vaunulta joko autolla tai moottoripyörällä.
Yhtenä iltapäivänä ajeli Farmari mallin Opel karavaanari.org tarralla varustettuna alueen ympäri, sattu olemaan luurit päässä, ja asiakas puhelimessa samaan aikaan, niin ei joutanut tarinoille.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 19.05.2021     kello on 21:58 ---Huoltokäynti 8,90 on kohtuullinen. Voisin tarpeen vaatiessa käydäkin.

--- Lainaus päättyy ---
Mites käy, jos huoltohommat venyykin hieman yli tunnin...?

Jääkö karsinaan lukkojen taakse, vai tuleeko lisälasku kännykkään?
"Varaa 60 minuutin huoltokäynti, joka toimii matkasi varikkokäyntinä. Vesihuolto ja pikasuihku pitävät sinut tien päällä."

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 20.05.2021     kello on 07:44 ---Mites käy, jos huoltohommat venyykin hieman yli tunnin...?

Jääkö karsinaan lukkojen taakse, vai tuleeko lisälasku kännykkään?
"Varaa 60 minuutin huoltokäynti, joka toimii matkasi varikkokäyntinä. Vesihuolto ja pikasuihku pitävät sinut tien päällä."

--- Lainaus päättyy ---
Onko Volkkarissa niin isot säiliöt ettei ehdi nopeammin ?

88k5:
Ulos pääsee aina nappia painamalla. Nappi ei kyse koodeja eikä lue rekkareita.

Niin, jos maksimi vrkajan on (23h) ja maksimäärä sähköä käyttää (~23kWh), ja koko sakki käy saunassa (tai ainakin suihkussa) sekä useampaan kertaan vessassa, on sikäli kova hinta pelkästä 1h huoltokeikasta. Alkaa oleen rajoilla käykö 4 hlö tuossa ajassa siellä suihkussa, tankkaa ja tyhjää vedet sekä kemssan. 5-8 € lisää niin saa nuo tehdä hartaammin muiden etujen lisäksi.

On totta, jos oikeanlainen ABC osuu kohdalle, nii samat vesihommat tekee 0-1€.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View