Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa
Ideapark Matkaparkki
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 25.07.2024 kello on 12:04 --- Paikallisessa paperissa olleen jutun mukaan tämä alue otetaan otetaan parempaan käyttöön vuoden lopussa. Käyttö on johtajan mukaan ollut vähäistä, saman havainnon olen ohikulkijana tehnyt. Vaimo kaiken tietävänä sanoi heti---ei kannata. Ilmeisesti Best parkin porukalle kuitenkin kannatti?
Ehkä asiaan vaikuttaa citymarketin rakentaminen, joka vie parkkitilaa.
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä homma jos Ideaparkin pantilla saatava sähköpaikka palaa takaisin. Sitte siellä saattaisi taas käydä kääntymässä. Thumb
Aakku:
Kevätkesällä yövyin Lempäälän Ideaparkissa...
En missään häkissä kylläkään, vaan ihan tavallisella parkkipaikalla. Pari muutakin autokuntaa siihen tuli. Täytyy sanoa, että oli kyllä hiljainen yö. Liekö sattumaa.
Yrjö:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 25.07.2024 kello on 17:05 ---Hyvä homma jos Ideaparkin pantilla saatava sähköpaikka palaa takaisin. Sitte siellä saattaisi taas käydä kääntymässä. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Myös vesien tyhjennys ja täyttö ehkä olisi hyvä olla? Ottakaa joku yhteyttä johtajiin jotta ne jäisivät käyttöön, sellainen joka on ulkomailla nähnyt toimivan ratkaisun helppokäyttöisenä/sopivan hintaisena. Se ei "tässä konkurssissa"enää juurikaan tuntuisi? Mahdoton arvioida tämän projektin tappioita---luulisin suuriksi? Älkää kuitenkaan kertoko kuinka sottaisia osa karavaanareista on.
Minä oon pikkasen jäävi tekemään moista ehdotusta. Kaiken lisäksi mulla on siellä sisällä yksi pikkasen taloudellista panostusta vaativa ehdotus.
Yrjö:
Vaimo jo viikoolla asiasta kertoi.
--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö link=topic=25886.msg587922#msg587922
date=1721968491 --- Myös vesien tyhjennys ja täyttö ehkä olisi hyvä olla? Ottakaa joku yhteyttä johtajiin jotta ne jäisivät käyttöön, sellainen joka on ulkomailla nähnyt toimivan ratkaisun helppokäyttöisenä/sopivan hintaisena. Se ei "tässä konkurssissa"enää juurikaan tuntuisi? Mahdoton arvioida tämän projektin tappioita---luulisin suuriksi? Älkää kuitenkaan kertoko kuinka sottaisia osa karavaanareista on.
Minä oon pikkasen jäävi tekemään moista ehdotusta. Kaiken lisäksi mulla on siellä sisällä yksi pikkasen taloudellista panostusta vaativa ehdotus.
--- Lainaus päättyy ---
Kukaan ottanut yhteyttä Ideaparkkiin??
Minun raha-asiain ehdotukseni on toivottavasti pöydällä, todennäköisesti roskakorissa. :(
Hesus:
Outoa että ihmiset eivät olleet valmiita maksamaan koiratarha-parkkipaikasta keskellä kauppakeskuksen asfalttikenttää. >:D
Ps. Olen matkaparkkien kannattaja, mutta tuo konsepti on täysi susi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta