Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Trafi nostanut taksaa
T-Cat:
Periaatteen tämän purnaamiseen ymmärrän mutta pienet on murheet jos tätä miettii. Ja tosiaan käyttöönotto on ollut ilmainen jo jonkin aikaa.
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 19.04.2021 kello on 22:04 ---15.11.2020 olen vielä maksanut 5.00€. Milloin syksy loppunee?
--- Lainaus päättyy ---
Saattoi mennä mulla vuodenajat sekaisin. Muistaakseni vuosi sitten syksyn jälkeen tuli kevät.. tänä vuonna kuitenki talven jälkeen tuli kevät - tiedä näistä.. :laugh:
Vuoden vaihteen (1.1.2021) jälkeen 5,40€ maksanut jo..
Alan:
Ongelma on liikenteessäpitämis en kokonaiskustannus, eli vakuutukset, verot ja pienenä osana tuo poiston hinta.
Olen odotellut sitä, koska keksitään jonkinlainen minimi poistokerroille tai liikenteessäpitämis elle. Tai perusmaksu, joka pitää maksaa poistettunakin. Sitten on kallista.
Nostetaan vielä polttoaineveroa päälle.
Ja suuri enemmistö nielee kaiken tämän valittamatta.
Ossi66:
Halpaahan tuo on verrattuna mun syksyiseen poistoon - maksoi 16 euroa ;)
Vaihdoin vakuutukset IFille viimevuonna ja kauppias kehui "poistot" voitavan hoitaa hänen kauttaan muuttamalla kolarointivakuutuks en tilaa. No hänelle soitin ja lupasi asian hoitaa - no ei ollutkaan hoitunut sillä tyylillä vaan oli yhtiö hoitanut Trafille poiston.
No valituksessa sain muutaman kympin alennukset korvaamaan tuon poiston aiheuttamaa mielipahaa ;D
Aakku:
Verottajahan ryövää aina sen kympin...
Ajoit sitten vaikka yhden vuorokauden. 10+5,40= 15,40. Siihen vielä päivän vakuutus.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta