Tekniikkakeskustelut > Retkeilyautot

peltikuoristen malli kokoelma

<< < (2/3) > >>

Oulaa:
Onhan nuo hienoja autoja kyllä.
Onhan se totta että jos noilla tiloilla pärjää,ei liikaa kannata ympäri maailmaa kuskata.
Tässä kun olen katsellut pakettiautoa Kaben veturiksi käy mielessä että voisihan se veturi olla näppärä retkeilyautokin niin olisi kumpikin vaihtoehto käytettävissä.
Auto pikku matkailuun ja Kabe tööväilyyn.
Perskules kun trendi on vain hivauttanut hinnat pilviin käytetyissäkin  ???

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 17.04.2021     kello on 10:18 ---Onhan nuo hienoja autoja kyllä.
Onhan se totta että jos noilla tiloilla pärjää,ei liikaa kannata ympäri maailmaa kuskata.
Tässä kun olen katsellut pakettiautoa Kaben veturiksi käy mielessä että voisihan se veturi olla näppärä retkeilyautokin niin olisi kumpikin vaihtoehto käytettävissä.
Auto pikku matkailuun ja Kabe tööväilyyn.
Perskules kun trendi on vain hivauttanut hinnat pilviin käytetyissäkin  ???

--- Lainaus päättyy ---
Noi oli vain mulle liika isoja autoja....

Olisipa lista tonniluokan retkeilyautoista. Niitä on vertailtu enemmälti briteissä. Transporter, Vito, PSA pakut ym. olisi mukavaa luettavaa. Itsekin olen vaihtoehtona kaavaillut pientä vaunua, jossa tonniluokan paku vetäjänä. Nykyinen retkiauto on vain niin toimiva, että pakut on saanut jäädä talliin.

elwari:
Perjantai-iltapäivän kappale, jäänyt neljä nippusidettä laittamatta?

mike:

--- Lainaus käyttäjältä: elwari - 17.04.2021     kello on 12:25 ---Perjantai-iltapäivän kappale, jäänyt neljä nippusidettä laittamatta?

--- Lainaus päättyy ---

Ei tossa kutistesukkakaan olis väärässä paikassa!

Aakku:
Tässä vähän ideoita lisää...

Winnebago Travato
https://www.winnebago.com/models/product/motorhomes/camper-van/travato

3.6 L V6 / 280 hp Automatic. Hmm.. Ei tullut lotossa mitään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View