Tekniikkakeskustelut > Myyjäliikeet ja korjaamot

Pesupaikat matkailuautolle Kuopio

(1/1)

smy:
Missäs Kuopiossa tai lähiseudulla voi pesettää tai itse pestä matkailuauton?

Best Caravanilla on tietty halli mutta sinne ei taida päästä edes pienellä rahalla kun kantissystemit. (pitäis kait ostaa sieltä kuljin että saa lahkon hallia käyttää)

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: smy - 12.04.2021     kello on 18:53 ---Missäs Kuopiossa tai lähiseudulla voi pesettää tai itse pestä matkailuauton?

Best Caravanilla on tietty halli mutta sinne ei taida päästä edes pienellä rahalla kun kantissystemit. (pitäis kait ostaa sieltä kuljin että saa lahkon hallia käyttää)

--- Lainaus päättyy ---

Joskus viime vuonna kysyin asiaa, niin muistaakseni sain vastaukseksi, että itse pesten 40€ ja palveluna 80(?)€. Mutta kysymällä saat varmuuden ja kelloajat milloin käy.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: smy - 12.04.2021     kello on 18:53 ---Missäs Kuopiossa tai lähiseudulla voi pesettää tai itse pestä matkailuauton?

Best Caravanilla on tietty halli mutta sinne ei taida päästä edes pienellä rahalla kun kantissystemit. (pitäis kait ostaa sieltä kuljin että saa lahkon hallia käyttää)

--- Lainaus päättyy ---
Juuri näin Thumb Ja paljnkohan näitä lahkolaisia on sotkemassa kaupan tekoa ynnä muuta ::)

raatiha:
https://www.autopesukuopio.fi/  täällä on varauskalenteri ym muut tiedot.

retkeilijä:
Rekkapesu käynee peltikuoriseen retkeilyautoon? Googlesta rekkapesu (ja paikkakunta)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View