Tekniikkakeskustelut > Etuteltat ja markiisit

Prostor-markiisi

<< < (3/5) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 12.04.2021     kello on 17:23 ---Omaa kokemusta?

--- Lainaus päättyy ---

Ei onneksi.   ;D
Ostin kaksi pientä kuormaliinaa.
Toiseen päähän tappi, joka sopii telttauraan ja maahan ½m harjaterästä.

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Hymer BML - 12.04.2021     kello on 18:37 ---Elikkä tuossa on siis nauha ja muuntaja (?) erikseen? Miten asensit?

Siinä on nauha, kaukosäädin/himmennin ja sille muuntaja. Muuntajaan syöttövirta ja led-nauhan johdot toiseen päähän. Kaukosäädin toimii samalla katkaisijana. Mulla on valmis paikka markiisissa nauhalle. Myytävänä on myös valmista asennuskiskoa, mihinkä voi led-nauhan liimata, esim. markiisin alapuolelle. Toi koko paketti oli alle 70€.

--- Lainaus päättyy ---
Mihin sitä muuntajaa tarttee kun led-nauhaa saa 12 VDC:nä, ja tuo himmennin on 12V:lle.
Kannattaa ostaa IP68 nauhaa, kokonaan silikoniinvalettu jossa liitosjohtokin tehtaan tekemä. Takapinnan/liimapinnan vedeneristys ja pakkasen kesto kriittisin alemmilla IP:llä

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 12.04.2021     kello on 20:16 ---Ei onneksi.   ;D
Ostin kaksi pientä kuormaliinaa.
Toiseen päähän tappi, joka sopii telttauraan ja maahan ½m harjaterästä.

--- Lainaus päättyy ---

Jousitus puuttuu. Se on mun mielestä tarpeen ja tärkein syy tuollaisen setin hankintaan. Räikkäliina olisi kätevämpikin, muttei jousta.

Läpivienti aina vähän ahdistaa. Pystyisiköhän rosvoamaan virran ulkovalolta?


--- Lainaus käyttäjältä: Hymer BML - 12.04.2021     kello on 18:37 --- Mulla on valmis paikka markiisissa nauhalle.

--- Lainaus päättyy ---

Mikä markiisi sinulla on?

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 12.04.2021     kello on 23:10 ---Jousitus puuttuu. Se on mun mielestä tarpeen ja tärkein syy tuollaisen setin hankintaan. Räikkäliina olisi kätevämpikin, muttei jousta.

--- Lainaus päättyy ---
Tuosta olen täysin samaa mieltä sun kanssa. Pieni jousto niin ei riko markiisia eikä seinää.

Hymer BML:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 12.04.2021     kello on 23:10 ---Läpivienti aina vähän ahdistaa. Pystyisiköhän rosvoamaan virran ulkovalolta?
--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: Hymer BML - 12.04.2021     kello on 18:37 ---Mikä markiisi sinulla on?

--- Lainaus päättyy ---

Ulkovalosta varmaan pystyy, mutta ongelma on siinäkin tiiviyden kanssa. Miten sulla on markiisi kiinnitetty, pystyykö sen reikiä hyödyntää??? Johdot nauhassa on ohuita. Mulla on Thulen markiisi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View