Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Ducaton tuulilasi.
Turhan Höpöttäjä:
Olennaista on, millä nopeudella törmää vaikka ilmaan singonnutta nastaa päin.
Aakku:
Mulla on Westin lasi jo toista päivää ehjänä..
Siitäkin huolimatta, että täällä sinkoilee vaikka mitä tuulilaseille.
hemu:
Moro,,
Minulla oli -07 Dugato alustalla uutena, ajoin sillä noin 85000 km. Vaihtaessa uudempaan auton nokassa (pellissä) oli yksi kiveniskemä ja tuulilasi oli ensiasennus ja naarmuton.
VINKKI.
Riittävä turvaväli ja ajossa pestessä runsas pesuveden käyttö.
Tuo nykyinen, laillinen nasta ei riko lasia.
Renkaan lamelliin tarttuneet kivet sen tekee jotka irtoaa.. esim. moottorientien rampeista tullessa päätielle jossa kiihdytys ja nopeus kasvaa.
Masa matkailija:
Sehän riippuu kuinka korkealle kivi tms nousee, sitten alkaa putoaminen ja perässä tulevan vauhti iskee putoavaan kiveen.
Kerran ajoin 150 m perässä, niin 80 ja kivi tuli lasiin, pieni jälki.
Ihmeellisin viime kesänä mentiin leirialueelle entisen morsiamen nelikolla vaunu perässä, vauhti 30-40 soratie kaarteessa tuli kivi lasiin ja jälki jäi, lähellä ei muita. Ilmeisesti nousi käännetystä etupyörästä ilmaan ja putosi lasille. Uskokoon ken tahtoo, jälki on lasissa. On on ne kitkat.
Saksanseisoja MB319 -13 ent lanssi. Polar 5.6 ct -98 kaasuton.
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: hemu - 1.06.2022 kello on 22:00 ---VINKKI.
Riittävä turvaväli ja ajossa pestessä runsas pesuveden käyttö.
Tuo nykyinen, laillinen nasta ei riko lasia.
Renkaan lamelliin tarttuneet kivet sen tekee jotka irtoaa.. esim. moottorientien rampeista tullessa päätielle jossa kiihdytys ja nopeus kasvaa.
--- Lainaus päättyy ---
Ei se oman turvavälin pitäminenkään auta. Takaa tulee joku ja vetää samantien eteen vaikka ois vapaata paanaa 10km. Tuo pätee läpi suomen. Etelässä pisti silmään,että miksi pitää vaihdella kokoajan kaistaa. Jos edessä näkyy rekka niin pakko käydä siinä välissä ja kohta taas kaistan vaihto. Minä ajan tuommoisessa tilanteessa vasentakaistaa ja jos joku pyrkii nopeampaa niin silloin annan tietä, mutta jos jono menee kiltisti samaa nopeutta niin miksi vaihdella kaistaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta