Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Ducaton tuulilasi.
K.E.V:
"paljon kitkarengas autoilijoita"? Itse olen tottunut että nastatyypeiltä piikit lentelee kun asfaltilla ajavat, vieläkin ääliöilevät, etelässäkin.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 30.05.2022 kello on 19:35 ---"paljon kitkarengas autoilijoita"? Itse olen tottunut että nastatyypeiltä piikit lentelee kun asfaltilla ajavat, vieläkin ääliöilevät, etelässäkin.
--- Lainaus päättyy ---
On se sitkeässä tuo urba, jonka mukaan nastat rikkoo tuulilaseja! :laugh:
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 30.05.2022 kello on 19:35 ---"paljon kitkarengas autoilijoita"? Itse olen tottunut että nastatyypeiltä piikit lentelee kun asfaltilla ajavat, vieläkin ääliöilevät, etelässäkin.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä ne on lamellien välissä olevat kivet, jotka sieltä sinkoaa...
Tuskin uusi lasi kestää 25 vuotta, kun niitä ei tehdä enää niin kestäviksi. Jos nyt muutaman vuoden edes. Kitkat mulla on Westissä ja retkipakussakin näin kesällä.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 30.05.2022 kello on 20:10 ---On se sitkeässä tuo urba, jonka mukaan nastat rikkoo tuulilaseja! :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
No itsellä vaan yksi, oli vielä lasissa pystyssä ettei voi sanoa Tuskin oli..
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 30.05.2022 kello on 20:10 ---Kyllä ne on lamellien välissä olevat kivet, jotka sieltä sinkoaa...
--- Lainaus päättyy ---
Samanlailla niitä kiviä nastapyörilläkin
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 30.05.2022 kello on 20:12 ---Samanlailla niitä kiviä nastapyörilläkin
--- Lainaus päättyy ---
Juu, lamellit nastrenkaissakin on...
Kesäisin vain on vähemmän kitkoja, saatika nastarenkaita.
Roiskeläppiä suunnittelin taakse. En tuulilasien vuoksi, vaan puskurin helmojen maalipinnan suojaksi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta