Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Ducaton tuulilasi.

<< < (2/22) > >>

kimi:
Esim Fennialla lasivakuutus asuntoautoksi rekisteröidyllä on todella kallis. Transitin lasi oli luokkaa 200.- kun viimeksi vaihdoin, siihen vakuutuksen ottaminen ei tuntunut järkevältä.

K.E.V:
If 100€ on lasivakuutus , ei tartte edes harkita.

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi -  8.04.2021     kello on 18:50 ---Esim Fennialla lasivakuutus asuntoautoksi rekisteröidyllä on todella kallis. Transitin lasi oli luokkaa 200.- kun viimeksi vaihdoin, siihen vakuutuksen ottaminen ei tuntunut järkevältä.

--- Lainaus päättyy ---
Niin oli, siellä on käsitys että kaikki matkailuauton tuulilasit ovat isoja ja muotoiltuja eli sika kalliita. Ei vakuutusmyyjä uskonut että mullakin fiiatissa on normi pakettiauton lasi.

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  8.04.2021     kello on 20:00 ---If 100€ on lasivakuutus , ei tartte edes harkita.

--- Lainaus päättyy ---

tarkoitat että otat miettimättä vai että et ota?

integroituun halpa, mutta pakukeulaiseen aika kallis. Riippuu tietty kuinka paljon ajaa/kuinka usein tarttee vaihtaa.



Jos itse lasken niin että mietin omaa työautoa, niin lasinvaihto on ehkä kerran/ 300 000km,ja jos miettii että matkailuautolla ajaisin 10 000km vuoteen, niin lasin vaihto ois 30vuoden päästä, eli yks lasi maksais vakuutuksen kautta 3000euroa  ::) ^-^

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Hesus -  8.04.2021     kello on 20:38 ---tarkoitat että otat miettimättä vai että et ota?

integroituun halpa, mutta pakukeulaiseen aika kallis. Riippuu tietty kuinka paljon ajaa/kuinka usein tarttee vaihtaa.



Jos itse lasken niin että mietin omaa työautoa, niin lasinvaihto on ehkä kerran/ 300 000km,ja jos miettii että matkailuautolla ajaisin 10 000km vuoteen, niin lasin vaihto ois 30vuoden päästä, eli yks lasi maksais vakuutuksen kautta 3000euroa  ::) ^-^

--- Lainaus päättyy ---
Mieti itse, minun lasi maksaa kai 2000€ integroituun

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View