Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Ducaton tuulilasi.

<< < (3/22) > >>

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  8.04.2021     kello on 20:55 ---Mieti itse, minun lasi maksaa kai 2000€ integroituun

--- Lainaus päättyy ---

niinniin, mä luulin että tässä aiheessa puhuttiin normaalin ducaton lasista.

mattikoo:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  8.04.2021     kello on 20:00 ---If 100€ on lasivakuutus , ei tartte edes harkita.
--- Lainaus päättyy ---

Popvakuutus L-kaskossa lasiturva on mukana ilman lisämaksuja. Ainakin matkailuautoksi rekatussa peltikuoriaisessa.
Vakuutushinnat autoille myös hyvin kilpailukykyisiä POPissa versus muut yhtiöt. Kannattaa vertailla.
Keskittämiset ja muut mainospuheet voi unohtaa ja vertailee vain euroja viivan alla.

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: mattikoo -  8.04.2021     kello on 21:02 ---Popvakuutus L-kaskossa lasiturva on mukana ilman lisämaksuja. Ainakin matkailuautoksi rekatussa peltikuoriaisessa.
Vakuutushinnat autoille myös hyvin kilpailukykyisiä POPissa versus muut yhtiöt. Kannattaa vertailla.
Keskittämiset ja muut mainospuheet voi unohtaa ja vertailee vain euroja viivan alla.

--- Lainaus päättyy ---

itselläkin on tuo vakuutus, mutta onhan siinä 150euron omavastuu jos lasi menee vaihtoon. Korjaus on ilmainen.

mattikoo:

--- Lainaus käyttäjältä: Hesus -  8.04.2021     kello on 21:08 ---itselläkin on tuo vakuutus, mutta onhan siinä 150euron omavastuu jos lasi menee vaihtoon. Korjaus on ilmainen.
--- Lainaus päättyy ---

Omavastuu vaihdolle on varmaan kaikilla yhtiöillä. Esim. Ifillä omavastuu taitaa olla 200€.

mjh48:
2 kertaa on mennyt Ducato II tuulilasi 15 vuoden aikana eka maksoi alle ja toinen hiukan yli 300 €
Vakuutus ei olisi kannattanut

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View