Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi

Puhaltimen säädin..

<< < (8/9) > >>

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 16.09.2011     kello on 09:21 ---Katselin kotona olevaa irto katkaisiaa. Näyttäisi olevan niin että:

Akusta miinus (-) puhaltimelle.
         Akusta plus (+) kytkimeen B:n. (sulake väliin)
         Kytkimen V/M (minulla V):stä puhaltimelle plus (+).
         Kytkimen C:stä plus (+) merkkivalolle.

Korjasin tuohon että sinun kytkimen navassa on V ja M, minulla vain V. :)

--- Lainaus päättyy ---

Eli olisiko C ja M kytkimessä fyysisesti yhdessä? Jos se merkkivalolle on niin luulisi olevan, ainoa kohta jossa toimisi kaikissa puhallinasennoissa.

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 16.09.2011     kello on 08:22 ---oli näköjään kauppareissun aikana mjo piirtäny oikeen kytkennän.. näin minäkin sen näkisin

--- Lainaus päättyy ---
pitää perua pahat puheeni en oo enää mjon kans samaa mieltä ku menny editoimaan mun mielest virheellisen kytkennän... noi kirjaimet mun mielest tarkottaa Battery, cooler, motor ainai tommoset on näis jenkkihäristimien lisä coolereis..

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 19.09.2011     kello on 07:03 ---pitää perua pahat puheeni en oo enää mjon kans samaa mieltä ku menny editoimaan mun mielest virheellisen kytkennän... noi kirjaimet mun mielest tarkottaa Battery, cooler, motor ainai tommoset on näis jenkkihäristimien lisä coolereis..

--- Lainaus päättyy ---

En ole editoinut mitään, vain lisännyt löytämääni kuvaan kirjaimia. Kuvahan on ehdotus " olisko näin ", ei fakta. Edelleen kytkimen toiminta on minulle epäselvä. Jos C-nasta on merkkivalolle niin onko se M:n kanssa yhdessä.

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 19.09.2011     kello on 07:55 ---En ole editoinut mitään, vain lisännyt löytämääni kuvaan kirjaimia. Kuvahan on ehdotus " olisko näin ", ei fakta. Edelleen kytkimen toiminta on minulle epäselvä. Jos C-nasta on merkkivalolle niin onko se M:n kanssa yhdessä.

--- Lainaus päättyy ---
mun käsittääkseni siin on tavallaab kaks kytkintä asennois1,2,3 on b jac yhdess ja asennos 1 b ja m ykkös nopeuden castuksen kans ,2asennos kakkos vastuksenkautta b ja m. sitt 3asennos b ja m on suoraan yhess sitt 0 asennos mikään ei oo mihinkään..

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 19.09.2011     kello on 08:38 ---mun käsittääkseni siin on tavallaab kaks kytkintä asennois1,2,3 on b jac yhdess ja asennos 1 b ja m ykkös nopeuden castuksen kans ,2asennos kakkos vastuksenkautta b ja m. sitt 3asennos b ja m on suoraan yhess sitt 0 asennos mikään ei oo mihinkään..

--- Lainaus päättyy ---

Mutta onko se näin, eikö sitä kytkintä voi mitata ne joilla on? Enkä nyt oikein ymmärtänyt tosta sinun selityksestäkään mitään. :-[

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View