Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi
Puhaltimen säädin..
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 16.09.2011 kello on 20:09 ---Onko C-napa siis yhteydessä M-napaan?
--- Lainaus päättyy ---
Tässä on minun puolesta vähän sekaannusta, kun kysyjä viittaa M-napaan ja minä V-napaan. Minun kytkimen navassa on V ja kysyjän samassa navassa V ja M (kuvassa), mutta kytkentä ei muutu, C-napa ei ole yhteydessä M-napaan, vaan B-napaan asennoilla 1,2,3. Jolloin merkkivalo syttyy, kun jokin nopeus on käytössä :)
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 16.09.2011 kello on 20:33 ---Tässä on minun puolesta vähän sekaannusta, kun kysyjä viittaa M-napaan ja minä V-napaan. Minun kytkimen navassa on V ja kysyjän samassa navassa V ja M (kuvassa), mutta kytkentä ei muutu, C-napa ei ole yhteydessä M-napaan, vaan B-napaan asennoilla 1,2,3. Jolloin merkkivalo syttyy, kun jokin nopeus on käytössä :)
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos tiedosta. ;)
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 16.09.2011 kello on 20:33 ---Tässä on minun puolesta vähän sekaannusta, kun kysyjä viittaa M-napaan ja minä V-napaan. Minun kytkimen navassa on V ja kysyjän samassa navassa V ja M (kuvassa), mutta kytkentä ei muutu, C-napa ei ole yhteydessä M-napaan, vaan B-napaan asennoilla 1,2,3. Jolloin merkkivalo syttyy, kun jokin nopeus on käytössä :)
--- Lainaus päättyy ---
Voisitko mitata uudestaan kun tossa ei ole mitään logiikkaa, siis en tajua toimintaa. :-[
Turhan Höpöttäjä:
Ethän sinä vain ällyytä minua. ::) Miksi siinä ei ole logiikkaa:
B Tähän tulee jännite akulta +
M (V) Tästä lähtee moottorille jännite ohuen vastuslangan kautta, katkaisian asento 1.
M (V) Tästä lähtee moottorille jännite paksun vastuslangan kautta, katkaisian asento 2.
M (V) Tästä lähtee moottorille jännite suoraan, katkaisian asento 3. Täysi kierrosluku.
C Tästä lähtee merkkivalolle jännite katkaisian asennolla 1,2,3.
Miinus menee moottorille suoraan. Katkaisian asennossa 0. on M(V) ja C jännitteettömät.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 16.09.2011 kello on 22:11 ---Ethän sinä vain ällyytä minua. ::) Miksi siinä ei ole logiikkaa:En todellakaan ällytä.
B Tähän tulee jännite akulta +OK
M (V) Tästä lähtee moottorille jännite ohuen vastuslangan kautta, katkaisian asento 1.OK
M (V) Tästä lähtee moottorille jännite paksun vastuslangan kautta, katkaisian asento 2.OK
M (V) Tästä lähtee moottorille jännite suoraan, katkaisian asento 3. Täysi kierrosluku.OK, entä muut kytkennät?
C Tästä lähtee merkkivalolle jännite katkaisian asennolla 1,2,3.Lähteekö
Miinus menee moottorille suoraan. Katkaisian asennossa 0. on M(V) ja C jännitteettömät.Mitä niihin on kytketty?
--- Lainaus päättyy ---
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta