Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Pyöräteline vaunuun

<< < (2/5) > >>

0yxxy0:
Minulla oli vaunun aisalla mutta ongelmana ettei saanut vaunua koukkuun/pois koukusta jos pyörät oli paikallaan, eli aika töisevä lähtö ja parkeeraaminen. Nykyisin auton katolla yksi pyörä ja toinen odottaa telinettä kaveriksi katolle. Thulen teline minulla normi taakkatelineissä. Sähköpyöräkin menee kun akun irroittaa.

HiTec:
No ongelmakos tuo on, joko tai ;D

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 25.03.2021     kello on 15:43 ---No ongelmakos tuo on, joko tai ;D

--- Lainaus päättyy ---

Onhan se hupaisan näköistä, jos isomies lastenpyörällä  ;D

jamseil:
Itse myöskin miettinyt pyörän kuljetusta, nyt koitan löytää perusteita miksei pyörät voisi matkustaa vaunun käytävällä kiinnitettynä.

Toinen valtavirrasta poikkeava ratkaisu. Pyörät etuhaarukasta vaunun takaseinään kiinni ja etukiekot etukoteloon vastapainoksi. ;D
https://www.rockbrosbike.de/product_info.php?info=p173_rockbros-bicycle-roof-rack-fork-mount-for-car-with-luggage-rack-alloy-quick-release-blockhead-mount-fixed-clamp-pannier-rack-with-fixed-rear-wheel-bike-hitch.html

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: jamseil - 25.03.2021     kello on 16:17 ---Itse myöskin miettinyt pyörän kuljetusta, nyt koitan löytää perusteita miksei pyörät voisi matkustaa vaunun käytävällä kiinnitettynä.

--- Lainaus päättyy ---

Onhan noita esim. Knaussilla ihan asuntovaunumallisto kin, jossa myös näiden pikkasen suurempien pyörien kuljettaminen on huomioitu Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View