Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Kloonaus vai varmuuskopio

<< < (5/5)

99:

--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 - 19.03.2021     kello on 16:21 ---Kyllä aika työläältä kuulostaa, jos joutuu kaikki ohjelmat asentamaan uudelleen.
Tosin siinä jäisi pois ne harvemmin käytetyt.

Tuo M2 selittää Paten SSD levyn nopeuden, minulla se on sata liitäntäinen ja ulkoinen pääsee liki samaan USB3 liitynnän kautta kuin sisäinen SATA liitynnällä


(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Samsung 860 EVO SSD 1 11

--- Lainaus päättyy ---

Tuo ohjelma ei näytä hakuaikoja? Pelkästään siirtonopeudet?

Tämmöiset nopeudet täällä (1kpl SSD ja 2kpl HDD, Sata liitäntä)

Karabiilisti:

--- Lainaus käyttäjältä: Pate - 19.03.2021     kello on 14:58 ---
Lainaus tuolta linkistä "Tämän ruotsalaisen riippumattoman kestotestin mukaisesti kolme markkinoiden suosituinta SSD-asemaa kestävät yli 200 vuotta päivittäisessä, jatkuvassa käytössä kuluttajatietokonei ssa."
Riittää minulle :-)

--- Lainaus päättyy ---

Johan on ruottalaisilla ollut SSD levyjä kauan....suomessa ei vielä 20 vuotta...  :laugh:
Mulla on 3 levyä hajonnut kaikki alle 5 vuoden iässä.... uusin meni tasan vuodessa...kotikäyt össä....eikä ollut edes täysi.
Mutta onhan se täysin mahdollista että kaikki hajoavat sattuu mulle...muilla kestää sitten 400v niin on keskiarvo kunnossa... ;)


Pate:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 21.03.2021     kello on 09:40 ---Johan on ruottalaisilla ollut SSD levyjä kauan....suomessa ei vielä 20 vuotta...  :laugh:
Mulla on 3 levyä hajonnut kaikki alle 5 vuoden iässä.... uusin meni tasan vuodessa...kotikäyt össä....eikä ollut edes täysi.
Mutta onhan se täysin mahdollista että kaikki hajoavat sattuu mulle...muilla kestää sitten 400v niin on keskiarvo kunnossa... ;)

--- Lainaus päättyy ---
Varmaan kannattaa sitten pysytellä vanhoissa pyörivissä levyissä.
Minä kyllä hakisin vikaa jostain muualta jos niitä SSD-levyjä alkaa tuohon tahtiin hajoamaan.Esimerkik si jännitevaihtelut verkossa?

megaman:
Yhtään omaa levyä ei ole ikinä hajonnut. Muistitikkuja ja kortteja on joitain hajonnut.
Sadoittain olen vaihdellut risoja kovoja asiakkaiden koneista ehjiin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View