Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Kloonaus vai varmuuskopio

<< < (3/5) > >>

Pate:
Minä otan ajoittain varmistuksen tuolle ulkoiselle Lexarin 500gb levylle.
https://camerashop.fi/tuote/lexar-ssd-sl100-pro-portable-500gb/?utm_source=Vertaa.fi&amp;utm_campaign=CS%202020%20Feed&amp;utm_medium=cpc&amp;utm_term=17226

Käyttöjärjestelmä ja softat on tuolla Samsungin ssd:llä.Pitihän siitäkin ottaa nopeustesti.

Aakku:
SSD lienee kerrasta hajoava....

Voivatko tuollaiset testit olla haitallisia SSD, tai HDD levyille?
Itselläni on vain käyttöjärjestelmä ja ohjelmat tietsikoilla. Kaikki omat jutut menee suoraan ulkoiselle HDD levylle. Aika ajoin kopsaan tuon ulkoisen toiselle ulkoiselle HDD levylle, joka normaalisti on irti tietsikasta. Kopiointisoftana on "SyncBackFree". Siirtolevynä ja matkassa on kämmeneeen mahtuva SSD ulkoinen levy. Se on 480 GB:n kokoinen.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Pate - 19.03.2021     kello on 07:31 ---Minä otan ajoittain varmistuksen tuolle ulkoiselle Lexarin 500gb levylle.
https://camerashop.fi/tuote/lexar-ssd-sl100-pro-portable-500gb/?utm_source=Vertaa.fi&amp;utm_campaign=CS%202020%20Feed&amp;utm_medium=cpc&amp;utm_term=17226

Käyttöjärjestelmä ja softat on tuolla Samsungin ssd:llä.Pitihän siitäkin ottaa nopeustesti.

--- Lainaus päättyy ---

Tuo taitaapi olla M1 eikä Sata liitäntäinen.

Pate:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 19.03.2021     kello on 07:55 ---Tuo taitaapi olla M1 eikä Sata liitäntäinen.

--- Lainaus päättyy ---
Lexar USB-C liitäntä ja Samsung on M2

Karabiilisti:
Ei noita win 10 kannata kait pahemmin kloonailla...pakkaa joskus tulemaan ongelmaa siitä, vanhat wintoosat toimi paremmin niin.
Uus asennus vie alle 10minsaa joten ei sitä kannata pelätä.
Mulla 7teraa kovoa ja käyttis SDD:llä sekä aktiiviohjelmat. Ohjelmia en varmuuskopioi ne on helppo asentaa uudestaan. Tiedostojen Varmuuskopsut manuaalisesti aina vasta täydellisen virustarkastuksen jälkeen. Ja toinen varmuuskopio on vanhempien luona, päivittyvät vuorotellen, ei samalla kertaa.
Automaatti varmuuskopio = automaatti täystuho. (jos virus iskenyt)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View