Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Italiaan 16.5 - 24.6.2012
Alan:
Mulla on Europa Camping&Caravaning Campingführer (sininen), 2008. Ei tarvi joka vuosi uusia sitäkään ja mukaan toki lähtee nytkin.
Sitten on AA Camping opas 2010, mutta se ei ole tuon veroinen. Ostin kun halvalla sain, muistaakseni www.play.com .
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 22.03.2012 kello on 22:07 ---Mulla on Europa Camping&Caravaning Campingführer (sininen), 2008. Ei tarvi joka vuosi uusia sitäkään ja mukaan toki lähtee nytkin.
--- Lainaus päättyy ---
Hävitin ECC-oppaan 14-vuotiaana, vaikka se pääsääntöisesti oli toimiva laitos. Olin siirtynyt Camping-shekki ja ACSI-alennus asiakkaaksi. Välillä tuntuu, että pitäisi hankkia uusi ECC-kirja .
K.E.V:
Juuri Hesan messuilta ostin uuden "sinisen kirjan".
Siellä on uusista maista paljon alueita lisää.
Sekä alueissa koordinaatit mukana.
Syöttelen haluttujen paikkojen koordinaatit Nokia Maps:iin netissä ja synccaan ne E7:n kanssa. Tällöin ne on navissa valmiina.
Voi ne syöttää E7:aan suoraankin ;)
NETTIVERSIO ECC:stä
Alan:
Tänään tuli ACSI Campingcard & Stellplatzführer. 1720 sivua täyttä asiaa kahdessa osassa.
Menee vähän aikaa kun tutustuu tarjontaan, mutta mukavasti oli alennusalueitakin meidän reitillä. Hinnat vaan pompsahtaneet eurolla, eli nykyään 12, 14 tai 16 euroa, sisältää kaksi aikuista ja kulkineen. Osalla alueista myös max 3 lasta.
Onneva:
Meil on kaikki kolme lähdössä mukaan, shekit, acsi ja sininen kirja. Camping-shekkejä tilattiin 7 kpl, ikään kuin kokeeksi. "Sininen kirja" on viime vuodelta, mutta sisältö tuttu jo 80-luvulta. Kirja ei ole näköjään vuosikymmenien aikana muuttunut ollenkaan, sama "rakenne" siis ja aikanaan hyväksi havaittu.
Aikaa tosiaan ottaa, kun matkareittien tarjontaa selailin ja netistä vielä tutkailin alueiden sivustoja. Mielenkiintoista puuhaa matkakuumeiselle :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta