Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Italiaan 16.5 - 24.6.2012

<< < (7/40) > >>

Alan:
Johan tuli heti kaksi arvokasta vinkkiä:

- tuo Milanon leirintä pitää tutkia yhteyksien kannalta, mun työjuttu on kyllä juurikin keskustasta Monzan suuntaan, ja kaupungin alue on tasan toisella puolen. Sieltä pääsee julkisilla tunti 40 min, Monza pitää tutkia, olisi todennäköisesti paljon miellyttävämpi alue.

- rouva on jo silmät kiiluen Fattoria amicon kimpussa.  ;D

K.E.V:
Me ainakin viihdyimme Monzassa. Iso vehreä puistoalue. Läheisyydessä kaikkea kivaa.

Alan:
Alkaa runko hahmottua, löytynyt useampi kiintopiste jo ja lisää etsitään.

Onko kukaan eksynyt Sorrenton lähellä Vico Equensen leirintäalueelle. Kylä on mulle tuttu reppuselkämatkoilta, mutta leirintäalue ei. Muutenkin muistelut Napolin ja Salernon välisiltä alueilta kelpaisi, tarkoitus on käyttää junaa eli circumvesuvianaa ja käydä sillä ehkä Napolissa asti.

Muistaisiko joku mahdollisesti Caravan -lehdessä tai vanhassa Etuteltassa ollutta juttua perheestä, joka vietti pitemmän ajan Basilicatassa tai Apuliassa, eli Italian saappaanpohjassa, leirintäalueella, jota kehuivat hyvin paljon. Tuolta alueelta kiinnostaisi sellainen ehkä 3-4 yön paikka rannalta, jossa voisi vetää kunnolla henkeä.

K.E.V:
Se Apulian juttu Oli ainakin Oinaksen Kimmon kirjoittamana Voppari ja Karavaanari lehdessä.
Sorrentossa olen ollut Piano di Sorrento kaupungissa. Sitruunapuitten alla. Campingilla oli oma ranta johon pääsi hissillä
Muistaakseni > http://www.costaalta.com/en/index.php
Sekä Amalfin toisella puolen Paestumissa
Piano di Sorrento >>> Sorrento = 6km väliä

Alan:
^

Muistatko koska tuo juttu oli noissa lehdissä? Kiinnostaisi kovasti

Paestum on listalla myös.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa