Tekniikkakeskustelut > Sähkölaitteet

Asunto akun lataus ei toimi

<< < (3/6) > >>

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 - 12.03.2021     kello on 16:57 ---Tuolla tavalla menetellen on kerrottu myös EBL laturin hajonneen, siis jos auto on kiinni johdossa ja käynnistää auton.

--- Lainaus päättyy ---

Kiinnostaa, että miten se olisi mahdollista. Sinä kun olet alan ammattilainen niin näetkö sinä mitään syytä kyseiseen legendaan. Minä en löydä yhteyttä asiaan.


mike:
Tästä oli aiemminkin juttua. Ohje kirja varoitti näin tekemästä! Liekkö sitten vaan uskon asioita?

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: mike - 12.03.2021     kello on 18:54 ---Tästä oli aiemminkin juttua. Ohje kirja varoitti näin tekemästä! Liekkö sitten vaan uskon asioita?

--- Lainaus päättyy ---

Tekninen ratkaisu minua kiinnostaa, että onko jokin asia jota en ole huomannut. Ohjekirjat ei tässä asiassa auta. ;)

mjh48:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 12.03.2021     kello on 19:12 ---Tekninen ratkaisu minua kiinnostaa, että onko jokin asia jota en ole huomannut. Ohjekirjat ei tässä asiassa auta. ;)

--- Lainaus päättyy ---

Kun en tiedä tuon LAS boksin kykentöjä, niin vaikea sanoa mitä siellä tapahtuu kun vastakarvaan tulee samaan aikaan suurempaa jännitettä kuin se itse tuottaa.
Auton laturin jännitehän pääsee sinne kun kone käy.
Onko sinulla mjo33400 tuon boksin kytkentä selvillä

mjo33400:
Siellä on estetty takaisin päin kytkentä. Kaksoisdiodi. Sen takia asiaa ihmettelen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View