Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
S-kortti huijaus
mjh48:
Onhan noita tullut
Ainakin Firfoxissa näkee minne se linkki vie, kun vie kursorin linkin päälle klikkaamatta, niin alalaidassa näkyy sen linkin osoite joka on jotain muuta kuin s-pankki.fi
Ei pankit lähetä mitään linkkejä joissa pyydetään tekemään jotain.
Ne voi pyytää kirjautumaan pankin sivulle, jossa on tiedote, ilman linkkiä
Ossi66:
Ainoat paikat jolloin kannattaa klikata jotain pankin lähettämän viestin linkkiä on ne kun sinulls on jokin asia kesken pankin kanssa ja sitä hoitamaan pääsee vain sillä asiaan liittyvällä linkillä.
Kaikkien muiden viestien tapauksessa menen pankin mobiiliappiin tai nettipankkiin katsomaan mitä heillä on asiana.
Kaikissa "heti", "nopeasti" yms. tapauksissa kellon pitää hälyttää heti nopeasti ;) Etenkin jos on uhkaus että menetät jotain jos et niin tee ;D
Aakku:
Mulla on vain sellainen iankaikkisen vanha S-etukortti....
Sellainen ainoastaan magneettijuovalla toimiva. Joskus kassalla sanoivat, että se kannattaisi uusia. Se on kuitenkin rinnakkaiskortti vaan, joten sen saa uusia vain tämän huushollin hallitus, johon minä ainakaan S-pankin mukaan en kuulu.
Jotain S-kortin uusimisesta kerrottiin yleisestikin jokin aika sitten.
https://www.tivi.fi/uutiset/s-etukortti-debitin-teknologia-vanhentui-jos-ei-vaihda-korttia-se-muuttuu-maksulliseksi/197e031c-e93c-41d1-a739-5f2af7a340da
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 10.03.2021 kello on 07:50 ---Mulla on vain sellainen iankaikkisen vanha S-etukortti....
Sellainen ainoastaan magneettijuovalla toimiva. Joskus kassalla sanoivat, että se kannattaisi uusia. Se on kuitenkin rinnakkaiskortti vaan, joten sen saa uusia vain tämän huushollin hallitus, johon minä ainakaan S-pankin mukaan en kuulu.
..
--- Lainaus päättyy ---
Sama mulla, ja on riittänyt vaimolle kerryttämään poonuksia..
Joku vuosi (10?) takaperin piti uusia kun käytössä tullut halkeema ja uhkasi mennä kahtia - seköhän se huijaus oli.. :laugh:
Tarvasjoki:
--- Lainaus käyttäjältä: Tarvasjoki - 9.03.2021 kello on 18:53 ---Ei tuu näitä avattua oli VAROITUS muille. >:D
--- Lainaus päättyy ---
TÄÄ TULI NORMI TEKSTARINA
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta