Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Etuteltta

(1/5) > >>

K.E.V:
Meilläkin on sitten Etuteltta , toivottavasti nimi ei ole enne, ei kummempaa asiasta  ;)
Edit: Mutta onhan meillä toimiva Sheriffi Mc Cloud 45 vyöllä (kuvannollisesti)  ;D

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 15.09.2011     kello on 08:14 ---Meilläkin on sitten Etuteltta , toivottavasti nimi ei ole enne, ei kummempaa asiasta  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Onneksi olkoon hankinnasta.
Itse tykkään etuteltasta "kuin hullu puurosta" ja viihdyn siellä siihen malliin etten ymmärrä miten joku pärjää ilman etutelttaa ;D

Alan:
Mulle askeettina riittää markiisin tarjoama auringon ja sateen suoja sekä Cramerin lämpö. Tuoli perssen alle ja pöytä olutpurkille/viinilasille sekä grillaustarvikkeill e. Mukavat maisemat ja inhimillinen säätila on plussaa.

Siinä se on.

Vaan varmasti on kausipaikalla etuteltta mukava.

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 15.09.2011     kello on 09:57 ---Mulle askeettina riittää markiisin tarjoama auringon ja sateen suoja sekä Cramerin lämpö. Tuoli perssen alle ja pöytä olutpurkille/viinilasille sekä grillaustarvikkeill e. Mukavat maisemat ja inhimillinen säätila on plussaa.

Siinä se on.

Vaan varmasti on kausipaikalla etuteltta mukava.

--- Lainaus päättyy ---
Joko saa tulla kylään.Slurps nam. :D

Haapaniemen Paroni:
Nyt tuli uudenkulkimen mukana etuteltta ;) saa nähdä saaako sitä koskaan pystyyn ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View