Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Etuteltta
K.E.V:
Meilläkin on sitten Etuteltta , toivottavasti nimi ei ole enne, ei kummempaa asiasta ;)
Edit: Mutta onhan meillä toimiva Sheriffi Mc Cloud 45 vyöllä (kuvannollisesti) ;D
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 15.09.2011 kello on 08:14 ---Meilläkin on sitten Etuteltta , toivottavasti nimi ei ole enne, ei kummempaa asiasta ;)
--- Lainaus päättyy ---
Onneksi olkoon hankinnasta.
Itse tykkään etuteltasta "kuin hullu puurosta" ja viihdyn siellä siihen malliin etten ymmärrä miten joku pärjää ilman etutelttaa ;D
Alan:
Mulle askeettina riittää markiisin tarjoama auringon ja sateen suoja sekä Cramerin lämpö. Tuoli perssen alle ja pöytä olutpurkille/viinilasille sekä grillaustarvikkeill e. Mukavat maisemat ja inhimillinen säätila on plussaa.
Siinä se on.
Vaan varmasti on kausipaikalla etuteltta mukava.
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 15.09.2011 kello on 09:57 ---Mulle askeettina riittää markiisin tarjoama auringon ja sateen suoja sekä Cramerin lämpö. Tuoli perssen alle ja pöytä olutpurkille/viinilasille sekä grillaustarvikkeill e. Mukavat maisemat ja inhimillinen säätila on plussaa.
Siinä se on.
Vaan varmasti on kausipaikalla etuteltta mukava.
--- Lainaus päättyy ---
Joko saa tulla kylään.Slurps nam. :D
Haapaniemen Paroni:
Nyt tuli uudenkulkimen mukana etuteltta ;) saa nähdä saaako sitä koskaan pystyyn ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta