Tekniikkakeskustelut > Retkeilyautot
Thermopeite ohjaamon sisäpuolelle
Tarvasjoki:
--- Lainaus käyttäjältä: armas ujomieli - 7.03.2021 kello on 17:34 ---Meillä molemmat ;D
--- Lainaus päättyy ---
Täällä myös molemmat,kyllä vedon tunne poistuu pakkasilla kun istut etupenkillä Thumb
armas ujomieli:
Juurikin näin Thumb
mattikoo:
--- Lainaus käyttäjältä: Tarvasjoki - 7.03.2021 kello on 17:37 ---
--- Lainaus käyttäjältä: armas ujomieli - 7.03.2021 kello on 17:34 ---Meillä molemmat ;D
--- Lainaus päättyy ---
Täällä myös molemmat,kyllä vedon tunne poistuu pakkasilla kun istut etupenkillä Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Sekakäyttö on tietty yksi vaihtoehto, eikä huono. :) Ei vaan kovin innosta ulkopuolinen peite peltikuoriaisessa, kun ei ole takatallia mihin laittaa käytön jälkeen mahdollisesti märkä ja/tai osin likaisen peite. Taidan kokeilla ensin sisäpuolista ja alkaa sitten tilanteen mukaan sekakäyttäjäksi, jos kosket kuohuu liikaa ikkunoilla.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: mattikoo - 7.03.2021 kello on 22:33 --- Ei vaan kovin innosta ulkopuolinen peite peltikuoriaisessa, kun ei ole takatallia mihin laittaa käytön jälkeen mahdollisesti märkä ja/tai osin likaisen peite..
--- Lainaus päättyy ---
Ei kai kukaan vaan paiskaa märkää peitettä takatalliin?
Minä ainakin laitan sen jätesäkkiin.
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 8.03.2021 kello on 10:08 ---Ei kai kukaan vaan paiskaa märkää peitettä takatalliin?
Minä ainakin laitan sen jätesäkkiin.
--- Lainaus päättyy ---
Kyll mää ainaski ;D
Lattia aluturkkilevyä, ja sellainen "kura-allas" tyyppinen.
Nätisti viikkaan märätkin nippuu, jos tiedä kohta (muutaman tunnin päästä) tarvitsevani - eli märkä keli jatkuu. Toki puhdistus paikalla ollessaan lumiharjalla, jossa kumilasta integroitu.
Tarvittaessa ripustan samaan paikkaan kuivamaankin. Ainakaan nuo minun versioit (sivu ikkuihin omat palat ulkopeitteessä) eivät kastu sisältä (vyllit) vaikka laseilla viikon vesisateessa ovat olleetkin. Tuli pakkanen perään, niin vain ulkopinnalta jäitä sai irrotella.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta