Sivuja:
Toiminto
  • #16 kirjoittanut armas ujomieli 08 Mar 2021
  • Saavi meillä käytössä.
  • #17 kirjoittanut Majuri 08 Mar 2021
  • Meillä on tommonen käytössä. Kyllä mä sen melkein aina oon laittanut. Ei tartte mennä ulos kylmään.  ;D Yöksi oon yleensä laittanut vielä peiton ohjaamon ja asuin tilan väliin.
  • #18 kirjoittanut mattikoo 08 Mar 2021
  • Meillä on tommonen käytössä. Kyllä mä sen melkein aina oon laittanut. Ei tartte mennä ulos kylmään.  ;D Yöksi oon yleensä laittanut vielä peiton ohjaamon ja asuin tilan väliin.

    No just! Tämä taitaa olla seuraava vaihe. Tähän saakka on menty sillä pelkällä huovalla ohjaamo-asuintila välissä.  ;D

    Alimillaan oli pohjoisessa muutama viikko sitten -25 astetta yövyttäessä kuoriaisessa. Lämpöasteita sai koppiin riittävästi, mutta tuo sisäpuolinen peite vähentäisi kuitenkin vedon tunnetta ja lisäisi mukavuutta merkittävästi. Mietityttää vain onko se liian työlästä virittää paikalleen, jääkö käyttämättä, mutta ilmeisesti ei. Tarvii testata, sitten näkee.
  • #19 kirjoittanut Pössis 08 Mar 2021
  • Tuo toimi viime yön 14 asteen pakkasessa pienten parantelujen jälkeen hyvin. Tarranauhaa sivujen lisäksi myös yläreunaan, niin tuulilasi oli ihan kirkas. Sisällä oli höyryämässä 4 ihmistä ja muutama rakki. Edellinen yö ilman ylätarraa, niin oli jääraappa tarpeen.
  • #20 kirjoittanut Majuri 08 Mar 2021
  • Ja ovessa on www.caravantarvikke et.net/asuinmukavuus/termopeitot/asuinosan-oven-termopeite.html Ja maton alle oon laittanut ihan normi telttapatjaa.
Sivuja:
Toiminto