Tekniikkakeskustelut > Projektit
Soliferin elvytysoperaatio
4ntti:
Laminaatista tulee myös jonkin verran lisää painoa vaunuun ja se kannattaa huomioida. Liekö kyseisessä vaunussa kantavuutta n 150kg?
Kivi:
--- Lainaus käyttäjältä: kaitsute - 18.01.2011 kello on 16:37 ---
Itse laittaisin lattialämmityksen laminaatin alle
--- Lainaus päättyy ---
Vesikiertonen lattialämmitys on itseasiassa käynyt mielessä. Lattia kun menee jokatapauksessa uusiks niin samalla vois vetää putket sinne.
--- Lainaus käyttäjältä: ose - 18.01.2011 kello on 16:41 ---Nyt kun on paljon lunta niin kannattaa käydä luomassa ne lumet pois niin on mitä korjata ;)
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä pointti, kun tuo lumi tuosta alkaa sulamaan niin voi olla että jäljelle jää enää kasa tikkuja ja peltiä ;D
--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti - 18.01.2011 kello on 18:41 ---Laminaatista tulee myös jonkin verran lisää painoa vaunuun ja se kannattaa huomioida. Liekö kyseisessä vaunussa kantavuutta n 150kg?
--- Lainaus päättyy ---
Kantavuutta 120 kg joten aika äkkiähän nuo kilot tietysti tulee täyteen... Mitenhän tarkasti katsastuksissa sitä painoa syynätään?
Turhan Höpöttäjä:
Sisustusta uudelleen järjesteltäessä, kannattaa miettiä mikä paikka kotona on se mukavin, jossa voi löhöä, lukea kirjaa, katella telkkaa ja tietenkin vielä se homma, mitä ei tehdä housut jalassa. Vaunu on pieni, mutta viitteitä kannattaa ottaa omasta koti viihtymisestä. ;)
kaitsute:
--- Lainaus käyttäjältä: Kivi - 18.01.2011 kello on 19:24 ---Mitenhän tarkasti katsastuksissa sitä painoa syynätään?
--- Lainaus päättyy ---
En ole kuullut, että katsuri katsoisi vaa an näytölle katsastuksen aikana. Katsovat luullakseni tietoisesti toisaalle, kun jotkut tuppaa olemaan ylipainoisia jo syntyessään.
Kun pyysin katsurilta, että punnitsee vaunun katsastuksen aikana, niin sanoi että katso lukema itse. Minä en ( siis katsuri)katso.
Alan:
Olisiko muovimatto kuitenkin laminaattia parempi? Muutenkin kuin painon puolesta.
Normilaminaatti ei tykkää kosteudesta eikä pidä vettä, jos vaikkapa pumppu pukkaa vesisäiliöstä vettä lattialle. Koettu on jälkimmäinen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta