Tekniikkakeskustelut > Projektit

Soliferin elvytysoperaatio

<< < (5/25) > >>

Alan:
Kevyttä ei ole höpöttäjän järeä laminaattikaan, mutta onhan autossa kantavuuttakin.

Mulla laminaatti elää sisätiloissa niin, että talvikautena rakoilee hieman, ei se isommin haittaa, mutta tarkkaan katsoen havaitsee. Tuollainen lienee mahdollista matkailuvälineessäk in, kun lämpötilaerot ovat isompia.

Kieltämättä tuo muovimatto ei ole ihan parhaannäköistä tavaraa, kokolattiamatolla se meilläkin peitetään. Joka ei ole hirveän hyvä sekään. ::)

Kivi:
Olishan se muovimatto varmaan vaunukäytössä kaikin puolin parempi vaihtoehto kun laminaatti, mutta ulkonäköseikat onkin sitten toinen juttu. Toisaalta ei sekään oo hyvä homma jos laminaatin reunat on ropellilla heti ensimmäisen talven jälkeen. HongKongista (siitä kaupasta) saa aika halvalla tuollasta terassi/kokolattiamattoa, mutta edelleen tuo laminaatti houkuttelis. Tarkotuksena olis tehdä suht pienellä budjetilla hyvän näkönen vaunu, mut onkohan se sitten mahoton yhtälö.. ::)

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 19.01.2011     kello on 12:59 ---Kevyttä ei ole höpöttäjän järeä laminaattikaan, mutta onhan autossa kantavuuttakin.

Mulla laminaatti elää sisätiloissa niin, että talvikautena rakoilee hieman, ei se isommin haittaa, mutta tarkkaan katsoen havaitsee. Tuollainen lienee mahdollista matkailuvälineessäk in, kun lämpötilaerot ovat isompia.

Kieltämättä tuo muovimatto ei ole ihan parhaannäköistä tavaraa, kokolattiamatolla se meilläkin peitetään. Joka ei ole hirveän hyvä sekään. ::)

--- Lainaus päättyy ---
Ymmärtääkseni jos laminaatti on asennettu kelluvakasi, elikkä reunoiltaan vain listan alla, ei pitäisi rakoilla.  :)

Alan:
^

Kelluva on. Eli laajenemisen/supistumisen pitäisi silloin ilmetä vain reunoilla. Saattaa onnistuakin matkailuvälineessä, kun leveys on vain reilun pari metriä. Kun se omakotitalossa on parhaimmillaan toistakymmentä metriä on tilanne toinen..

moon:

--- Lainaus käyttäjältä: amigo - 19.01.2011     kello on 12:54 ---Taitaa olla pirun painavaa matskua ???

--- Lainaus päättyy ---
Ei sen painavampaa tuo vinyyli kuin laminaattikaan, ainakaan ne mitä olen käsissäni hypistellyt. Ja se on nättiä... itse asiassa näyttää ja tuntuu enemmän oikealta puulta kuin mitä laminaatti

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View