Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Kuukausipaikka ilman isäntävelvoitetta?

<< < (2/5) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus -  2.02.2021     kello on 06:30 ---Kuninkaanlähteellä on kuukausipaikka mahdollisuus ilman isäntävelvoitetta.

--- Lainaus päättyy ---
Onko Kuninkaanlähde muuttanut ?


--- Lainaus --- Alue saisi olla max 1,5h ajomatkan päässä Vantaalta
--- Lainaus päättyy ---

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  1.02.2021     kello on 21:19 ---Kopparössä ei ole kuukausipaikkoja eikä viikkopaikkoja, ainoastaan päivämaksu tai puolivuosi ja vuosimaksut.

--- Lainaus päättyy ---

30 x 17€ = 510 €. Siinä kk-maksu. Tota en itse tiennytkään, ettei ole kk-maksua.

MRi:

--- Off-Topic: ---
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  2.02.2021     kello on 11:43 ---Onko Kuninkaanlähde muuttanut ?

--- Lainaus päättyy ---
Vielä teoriassa ehtisi Vantaalta 1,5 tunnissa uudellakin Volvolla, missä nopeusrajoitin ottaa kiinni 180 kmh  :laugh:
Itse tutkin samaa aihetta nettipohjaisesti reilu vuosi sitten ja päädyin Kopparöhön minne jalkauduttiinkin perheen kanssa. Olisi tuon tutkimisen perusteella vastannut meidän tarpeita. No tarve kausipaikalle poistui sittemmin. 

HiTec:
Jos rauhallista mestaa kaipaa, niin ohessa oma ehdotukseni. Tosin ei mahdu 1.5h säteelle Vantaalta, eikä tuoltakaan 1kk paikka kyllä irtoa alle 200€ :-X

https://mokkiavain.fi/toivolansaari-camping/




Lisatty linkki.
- orgin valvoja

99:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  2.02.2021     kello on 11:53 ---30 x 17€ = 510 €. Siinä kk-maksu. Tota en itse tiennytkään, ettei ole kk-maksua.

--- Lainaus päättyy ---

Tuohon vielä henkilömaksut ja sähkö päälle, tekee yhteensä 870€ kuukausi (kahdelta hengeltä). Ennemmin kannattaa ottaa kuukaudeksi puolivuotispaikka, vain 620€...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View