rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Polttoainetoimisten lisälämppärien korjaukset  (Luettu 4429 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:56
Vs: Polttoainetoimisten lisälämppärien korjaukset
« Vastaus #15 : 25.01.2021 kello on 17:03 »
Miniän Volvossa lämmitin sammuu kun auton sammuttaa. Tuo aiheuttaa ongelmia jos aloittaa lyhyellä pätkällä ja miniän tapauksessa vie lapsen tarhaan. Mikään ei vielä ole lämmenyt kunnolla ja äly rikkoontuu. Uusi äly on kallis, mutta noita pystyy korjaamaan. Kuulemma tyyppiongelma miniän mallissa.
Tuota monet ehdottaa rikkoutumisen syyksi....

Minäkin olen epäillyt, mutta toisaalta kaikki lämmittimeni ovat kestäneet, vaikka niissä jokaisessa on termostaattiohjattu kin käynnistys. Pikemminkin epäilen rikkoutumisen syyksi lämmittimen käyttämättömyyttä. Ainakin työpaikan ajokeissa usein ilmeni viat vasta syksyllä pitkän kesätauon jälkeen. Itse pyrin kesälläkin silloin tällöin käyttämään lämmitintä.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:15
Vs: Polttoainetoimisten lisälämppärien korjaukset
« Vastaus #16 : 25.01.2021 kello on 19:17 »
Miniän Volvossa lämmitin sammuu kun auton sammuttaa. Tuo aiheuttaa ongelmia jos aloittaa lyhyellä pätkällä ja miniän tapauksessa vie lapsen tarhaan. Mikään ei vielä ole lämmenyt kunnolla ja äly rikkoontuu. Uusi äly on kallis, mutta noita pystyy korjaamaan. Kuulemma tyyppiongelma miniän mallissa.

Edellisen Volvon hankkiessa sain viisailta ohjeen, ei saa sammuttaa Ardikia kuin lämpimänä, kun lyhyet käytöt särkee laitteen. Onneksi automaattikäynnisty s oli ohjelmoitu autosta pois.
Tuolla ohjeella käytettynä toimi sen ajan kuin mulla oli ihan avaamatta. 11vuotta 10kuukautta 😉

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:45
Vs: Polttoainetoimisten lisälämppärien korjaukset
« Vastaus #17 : 25.01.2021 kello on 22:11 »
Lyhyessä patkä ajossa tulee painettua sitä nappia joka pitää sen päällä sen aikaa kun poikkeaa vaikka kiskalla.
Ja kesällä pari kolme kertaa tulee startattua ettei laakerit ryydy.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:15
Vs: Polttoainetoimisten lisälämppärien korjaukset
« Vastaus #18 : 26.01.2021 kello on 06:49 »
Lyhyessä patkä ajossa tulee painettua sitä nappia joka pitää sen päällä sen aikaa kun poikkeaa vaikka kiskalla.
Ja kesällä pari kolme kertaa tulee startattua ettei laakerit ryydy.

Joo.  Tuo vähintään kerran kesässä käyttö on varmasti myös tärkeää pidemmänpäälle ja sen oon muistanu suorittaa :)