Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä

Eberin käyttö auto verkkovirrassa

<< < (2/8) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: rantaesa - 17.01.2021     kello on 15:47 ---Eikös ebl lataa myös ajoakkua `?  Kai se sitten antaa sinne virtaa minkä antaa , pääpaino ebl:n latauksessa lienee hupiakut

--- Lainaus päättyy ---
Juu 2A virralla. Mut ei se ebl silti tiedä laitatko eberin päälle va sytytätkö ajovalot

rantaesa:
Tässä oli ajatuksena eberin pitempi , esim  tunnin käyttö kireillä pakkasilla puskaparkissa agrikaatin perässä   , että tuo ebl edes vähän paikkaisi eberin kulutusta . Hyvä tietää että se onnistuu

Karabiilisti:
kyllä ebl voittaa eberin kulutuksen ... sehän on tehty lataamaan joten ei ongelmaa. Akku vaan täyttyy hitaammin jos eberi ottaa osansa.

rantaesa:
Mites  tuo starttaaminen eberi päällä , toiset kieltää , toiset harrastaa sitä ? Kieltäjät kertoo jänniteheiton olevan haitallista eberille , voi kuulemma mennä lukitukseen , ne jotka tekevät sitä väittävät ettei haittaa mitenkään , ota näistä sitten selvää.

relluttelija:

--- Lainaus käyttäjältä: rantaesa - 18.01.2021     kello on 09:32 ---Mites  tuo starttaaminen eberi päällä , toiset kieltää , toiset harrastaa sitä ? Kieltäjät kertoo jänniteheiton olevan haitallista eberille , voi kuulemma mennä lukitukseen , ne jotka tekevät sitä väittävät ettei haittaa mitenkään , ota näistä sitten selvää.

--- Lainaus päättyy ---
En tiedä faktoja, mutta itse olen reilun 10 vuotta starttaillut webasto päällä ja pois, riippuen tilanteesta. Toki minulla on webasto, onko se nyt sitten sen kummempi kuin eberi, mene ja tiedä.
Silloin kun tankkaan auton, sammuta webaston ettei tankissa mahdollisesti oleva lika joudu webaston kitusiin. Tuokin voi olla haihattelua.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View