Tekniikkakeskustelut > Kori Ja alusta

Ducaton takajouset

<< < (2/16) > >>

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: jus66si - 15.01.2021     kello on 23:12 ---Vääränmittaset iskarit tulis ensin mieleen, tai sitten iskarien kantavuus alakantissa- Elikkäs iskunvaimentimillek in on määritelty kantavuudet ja jos se on laskettu väärin, niin lyöhän se silloin pohjaan. Ducatoja valmistetaan monenlaisilla alustoilla eri tarkoituksiin. Ongelmaa voi koittaa ratkaista vaihtamalla iskunvaimentimet . Jos ei muuta ratkaisua tule niin Esim autodocista löytyy eri kantavuuksilla Sachs iskareita.  Ainakin itsellä ollut hyvät kokemukset. Vaikuttaa myös ajo-ominaisuuksiin. Mulla on itsellä tuollanen 2000 vm alkoviauto, missä heti kyllä huomaa jos iskarit on heikkotehoiset.

--- Lainaus päättyy ---
Jos jouset on kokoajan pohjassa niin ei ne kyllä iskarien vaihdolla nouse.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: tnj - 15.01.2021     kello on 20:13 --- :o Onko mitään kokemusta ,tietoa,kun 7kuukautta ja 10000km ajetusssa ducatossa takaakseli makaa pohjaanlyöntikumia vasten

--- Lainaus päättyy ---

Tuota, tuota, katsoitko sinne alle silloin kun auto oli uusi?
Noista nykyautoista ei oikein tiedä, pitääkö siellä kumin ja rungon välissä edes olla ilmaa, muuta kun tyhjänä, jos silloinkaan....

tnj:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 15.01.2021     kello on 23:48 ---Tuota, tuota, katsoitko sinne alle silloin kun auto oli uusi?
Noista nykyautoista ei oikein tiedä, pitääkö siellä kumin ja rungon välissä edes olla ilmaa, muuta kun tyhjänä, jos silloinkaan. ..

--- Lainaus päättyy ---
Sepä se kun ite muistelisin,että ei ollut ilmaa välissä,mutta automyyjä meinas ,että pitäs olla joku sentti ilmaa välissä.Korjaamonpi hassa oli pakettiauto ducato,niin siinä ei ollut jousien päät niin mutkalla alaspäin kun mulla.Täällä päin ei oo tuommosia myytävänä,että pääsis vertaileen.

vaanari61:

--- Lainaus käyttäjältä: tnj - 16.01.2021     kello on 07:42 --- Sepä se kun ite muistelisin,että ei ollut ilmaa välissä,mutta automyyjä meinas ,että pitäs olla joku sentti ilmaa välissä.Korjaamonpi hassa oli pakettiauto ducato,niin siinä ei ollut jousien päät niin mutkalla alaspäin kun mulla.Täällä päin ei oo tuommosia myytävänä,että pääsis vertaileen.

--- Lainaus päättyy ---

Googlenkuvahaulla tai varaosia myyvien liikkeiden rekisterinumeropohj aisilla hakureilla pääset katteleen kuvia ducaton jousivaihtoehdoista .

0yxxy0:
Mulla työ hiluxissa aikoinaan kans meni jouset suurinpiirtein suoraksi jos ei jo yliki. Ongelmaksi tuli ettei päässyt soratieltä pois kun koukku jysähti kenttään. https://www.vallilantakomo.fi/tuotteet/jouset-ja-jousisarjat/lehtijouset-ja-paraabelijouset/101/?gclid=CjwKCAiAuoqABhAsEiwAdSkVVEX1PzBjmY0BgZxF0YYlfmp1dA3M-MbZjBfxC9GJfB6y9RTtPc92QRoCrAQQAvD_BwE tuolta lisäjousi niin ompa mukava ajella nytkin epätasasta tietä. Osien hinnasta ei minulla tietoa mitä maksoivat silloin. Kokonaispaino on lähellä auton maksimia kokoajan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View