Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Raikas tuuli saaristossa.

<< < (2/3) > >>

armas ujomieli:
Minä siellä saaressa kulmilla kans kävin hiljakkoin uimasilla ;) Nyt mantereella tyydytty lumihangessa kieriskelyyn. Euforinen olo, endorfiinit erittynyt.

migel:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 15.01.2021     kello on 21:22 ---Piti oikein tulla vaunulle testaamaan talviominaisuuksia, ja samalla tekemään lumityöt teltankatolta (noin 10 cm lunta)  :D

Kyllähän vaunussa tarkenee ihan keposasti, lämmitys 2kW + kaasu lisäksi (kaasu harvakseltaan menee vähäksi aikaa päälle).

Lämpöä on +21oC, ja lattiakin on n. 16 asteinen (lattialämmitys ei ole päällä).

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---


Yllättävän hieno lämpö sulla lattiatasollakin ilman lämmitystäkin. Taitaa olla laatuvaunu sulla kun mulla kotonakin viileämpää! :D :D :D      t migel

elwari:
Kuopijjossa olen asustellut pesäpallokentän parkkipaikalla joulukuusta alkaen viikot, hyvin on ollut tasainen 19..20 astetta plussaa sisällä, kun muistaa parin kolmen päivän välein vaihtaa tyhjenneen pullon. Kehutaan nyt vielä, että Solifertissä :)

mjo33400:
^ Sinähän voit nousta paljain jaloin sängystä eikä varpaat palele. ;)

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: elwari - 16.01.2021     kello on 13:26 ---Kuopijjossa olen asustellut pesäpallokentän parkkipaikalla joulukuusta alkaen viikot, hyvin on ollut tasainen 19..20 astetta plussaa sisällä, kun muistaa parin kolmen päivän välein vaihtaa tyhjenneen pullon. Kehutaan nyt vielä, että Solifertissä :)

--- Lainaus päättyy ---
Millaisia ulkolämpöjä siellä

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View