Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö

Amerisolar 285W PERC

<< < (6/8) > >>

99:
290W on käytännössä sama kuin 285W, joten sopivat hyvin sarjakytkentään. Rinnan ei kannata kytkeä, siinä vain häviää tehontuotossa.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 22.06.2021     kello on 08:49 ---Ei oikein varjossa enempää saa, auringossa sitten enemmän.
Oma paneeli ei varmasti yllä tuohon, kun se on vain 285wattinen :D
Realistisesti 190W maksimituotto on mielestäni ok, kun se on sentään lappeelteen eikä optimaalisessa kulmassa.

--- Lainaus päättyy ---
Kyll se pukkaa vaikka puut vähän varjostaa 219w tänään paras.

vaanari61:
NDS Paneeli 180W, NDS Sun Control 2 MPPT säädin + lisäakku TAB AMG 95Ah

Liike asentaisi uuteen kulkimeen tuollaista pakettia . . .

Mitä ootte mieltä niin paneelista kuin säätimestä ??

Itse voisin olla paneeliin tyytyväinen mutta säätimen vaihdattaisin vaikka Victronin  MPPT 20A-lataussäädin 290W/12V, Bluetooth säätimeen . . .

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: vaanari61 -  4.10.2021     kello on 18:10 ---NDS Paneeli 180W, NDS Sun Control 2 MPPT säädin + lisäakku TAB AMG 95Ah

Liike asentaisi uuteen kulkimeen tuollaista pakettia . . .

Mitä ootte mieltä niin paneelista kuin säätimestä ??

Itse voisin olla paneeliin tyytyväinen mutta säätimen vaihdattaisin vaikka Victronin  MPPT 20A-lataussäädin 290W/12V, Bluetooth säätimeen . . .

--- Lainaus päättyy ---
Niin minäkin 30A säädin. Tai sitten Epever Tracer ja Mt50 näyttö siihen.
Eikö sinne katolle mahdu otsikon paneeli?

vaanari61:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  4.10.2021     kello on 18:12 ---Niin minäkin 30A säädin. Tai sitten Epever Tracer ja Mt50 näyttö siihen.
Eikö sinne katolle mahdu otsikon paneeli?

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä tuo paneeli mahtuu.  Mutta tuota NDS:n säädintä minä vähän "vierastan", tuntuu halpis-säätimelle . . . 

Epever Tracer, onko mahdollista Bluetooth seuranta ?  Näyttö näytti olevan kaapelilla . . .  Tuo järjestelmä tullee retkeilyautoon jossa tunnetusti tila "kortilla" . . .   

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View