Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

USB adapterin tehot

<< < (3/6) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 12.01.2021     kello on 10:08 ---Ladattava kohde määrää latausvirran, ja "USB virta" vain sen paljonko se ladattava kohden maksimissaan saa. Joten esimerkiksi korvanappeja tai älykelloa (=eivät lataa yli 500mA virralla) voi ladata mistä usb portista vain, ei väliä.

--- Lainaus päättyy ---
Tämä selvä...

Vaeltaja:
Mikäli ladattavassa laitteesa on USB-C liitin (nopea- tai pikalataus mahdollisuus) saa silloin parhaimman hyödyn lataamalla suurimmalla virralla.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Vaeltaja - 12.01.2021     kello on 13:25 ---Mikäli ladattavassa laitteesa on USB-C liitin (nopea- tai pikalataus mahdollisuus) saa silloin parhaimman hyödyn lataamalla suurimmalla virralla.

--- Lainaus päättyy ---

Minulla on Sonyssä, mutta jos laitan puhelimen laturiin ns. vuorokauden normaaliin aikaan pitkälle lataukselle, puhelin rajoittaa latausvirtaa akun säästämiseksi ja käyttöiän jatkamiseksi.
Käytännössä siis illalla noin kello 21 laturiin mennessä ilmoittaa akun olevan täysi aamulla 4:30-5 välillä. Käytännössä otan laturista aina arkena klo 5:30. Viikonloppuisin taitaa ladata aamulla pidempään. 😉

4ntti:
Hieno ominaisuus paperilla mutta enpä haluaisi itselle. Päätän mieluumin itse koska puhelin on täysi

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti - 12.01.2021     kello on 18:09 ---Hieno ominaisuus paperilla mutta enpä haluaisi itselle. Päätän mieluumin itse koska puhelin on täysi

--- Lainaus päättyy ---

Sehän onnistuu sillä että täppää aukeavaa ilmoitusta ja pistää sen silläkertaa pois.
Ja kuten kuvasta näkee, on helppo poistaa kokonaan jos ei jatkovuodet puhelimelle kiinnosta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View